English flag   Dansk (danish) flag     (02:07 GMT)
 
Username   Password  

BankrollMob Christmas logo  
Free no deposit poker bonuses Reviews Bankrolls - Free No Deposit Offers Poker Forum News: Poker, Casino, Betting & Bingo Sport Bets Poker Freerolls & Tournaments Leaderboards Support & FAQ
transparent separator

BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Off-Topic » Multiplayer 8 ball pool at miniclip.com

New Thread Forums Search Subscriptions Bookmarks

  21-Sep-12, 14:41   #1
Multiplayer 8 ball pool at miniclip.com 0 
sadamman 

Joined: Jan '12
Location: United Kingdom
Age: 28 (M)
Posts: 1204
Does any one play pool there? Or is anyone into it? Its a good lil time waster when youre on tilt or playing poker. But obviously you pay more attention to the poker lol. You can add friends on it and challenge them. Would be fun whoopin some of your asses lol Mobster

     
  21-Sep-12, 14:46   #2
  0 
yout85 
Joined: May '12
Location: United Kingdom
Age: 31 (M)
Posts: 2016
I used to play on a site called funkypool..... That was really good - but not played in a while.

I'll check out miniclip at some time. But I'll warn you.... if it's anything like funkypool - I'd be the only one handing out ass whoopings Blink

     
  21-Sep-12, 15:46   #3
  0 
zeroster 

Joined: May '11
Location: United Kingdom
Age: 51 (M)
Posts: 1372
Yeah I love it and the single player speed pool too.

     
  21-Sep-12, 16:13   #4
  0 
yout85 
Joined: May '12
Location: United Kingdom
Age: 31 (M)
Posts: 2016
Just had a quick go on there... It does seem ok, but I gotta say - If you like that, you'll LOVE funkypool... you should check it out if you can.

     
  21-Sep-12, 16:47   #5
  0 
sadamman 

Joined: Jan '12
Location: United Kingdom
Age: 28 (M)
Posts: 1204
hey my name on it is sadam-man add me

     
  21-Sep-12, 17:36   #6
  0 
zeroster 

Joined: May '11
Location: United Kingdom
Age: 51 (M)
Posts: 1372
2-1 to me zth127 Big Smile

     
  21-Sep-12, 17:37   #7
  0 
sadamman 

Joined: Jan '12
Location: United Kingdom
Age: 28 (M)
Posts: 1204
oi piss off I kept getting unlucky I will destroy you next time lol

     
  21-Sep-12, 21:45   #8
  0 
noonlion 

Joined: Mar '12
Location: United Kingdom
Age: 32 (M)
Posts: 1277
lol wow this takes me back. I used to play on miniclip wayyyy back in 2002ish when i went to university for the first time.

And i used to play the pool against friends sometimes on there. Always found it a little fiddly and the flash used to be kinda shitty.
Might give you a game sometime for old times sake Thumbs Up

     
  22-Sep-12, 04:19   #9
  0 
rbdflyboy 

Joined: Apr '11
Location: Canada
Age: 60 (M)
Posts: 1222
one can actually play 8 ball online? Play lots of last pocket...but not online Confused....must be more like bang ball!

     
  22-Sep-12, 07:28   #10
  0 
sadamman 

Joined: Jan '12
Location: United Kingdom
Age: 28 (M)
Posts: 1204
Posted by noonlion:
lol wow this takes me back. I used to play on miniclip wayyyy back in 2002ish when i went to university for the first time.

And i used to play the pool against friends sometimes on there. Always found it a little fiddly and the flash used to be kinda shitty.
Might give you a game sometime for old times sake Thumbs Up


We shall battle to the death. Mobster

     
  22-Sep-12, 23:23   #11
  0 
erru9107 
Joined: Oct '11
Location: Sweden
Age: 25 (M)
Posts: 910
I played this a long time ago. If I could remember my account details I might give you a couple of games Tongue Otherwise I think funkypool is quite a nice game Tongue

     
  23-Sep-12, 00:40   #12
  0 
Greenmohave 

Joined: Jan '11
Location: United States
Age: 52 (M)
Posts: 3361
Wow1 they even have electronic pool ay? I didn't realize it, but should have known. maybe I'll try to look this up in the next couple of days. Just curious, do they have SNOOKER to? Used to love playing this, but of course it was live. lol!

     
  23-Sep-12, 01:59   #13
  0 
Doarulle 
Joined: Sep '12
Location: Romania
Age: 26 (M)
Posts: 1052
Did i need account or something like that ? or i can play just without account and just my ip is my nickname ?

     
  23-Sep-12, 08:14   #14
  0 
sadamman 

Joined: Jan '12
Location: United Kingdom
Age: 28 (M)
Posts: 1204
Doarulle you can play without an account but its free to make one.

Erru, I can't get into that funkypool . I had a go but could only find single player an couldn't properly figure out how to shoot lol. I'm sure you could make another account with a different email.

Green, Yeah there is electronic snooker too but not on miniclip theres this thing you download popgamebox it has 2d and 3d 8 ball and 9 ball pool and 2d and 3d snooker. 3d is VERY HARD though I only play the 2d ones.

     
  23-Sep-12, 15:54   #15
  0 
WozzaMignun 
Joined: Oct '10
Location: Malta
Age: 36 (M)
Posts: 44
Yessssssssssssssss 8 ball pool on miniclip is the shizzle. Prepare to find me challenging you soon Evil

     
  23-Sep-12, 19:08   #16
  0 
sadamman 

Joined: Jan '12
Location: United Kingdom
Age: 28 (M)
Posts: 1204
Lets av it

     
  23-Sep-12, 21:54   #17
  0 
911insidejob 

Joined: Feb '09
Location: Canada
Age: 40 (M)
Posts: 241
I playpool there often....AscensionShift is my username

     
BankrollMob Forum » Off-Topic » Multiplayer 8 ball pool at miniclip.com

 
Forum Rules | Support & FAQ

© 2016 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING
  Bookmark and Share