English flag   Dansk (danish) flag     (17:00 GMT)
 
Username   Password  

BankrollMob logo  
Free no deposit poker bonuses Reviews Bankrolls - Free No Deposit Offers Poker Forum News: Poker, Casino, Betting & Bingo Sport Bets Poker Freerolls & Tournaments Leaderboards Support & FAQ
transparent separator

BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Poker Forum » hi there

New Thread Forums Search Subscriptions Bookmarks

  3-Nov-15, 00:46   #1
hi there 0 
jvraul 
Joined: Dec '09
Location: Costa Rica
Age: 27 (M)
Posts: 41
hello everyone.

i have 2 poker tracker 4 licenses valuated in 99.99$ each, i want to sell one because i need only one, the price is 40$ if anyone is interested.

thanks in advance.


     
  3-Nov-15, 01:45   #2
  0 
bowie1984 

Joined: Apr '12
Location: Hungary
Age: 32 (M)
Posts: 4440
How about coming to the forum once without the intention of selling anything? Would that be 2 hard 4 u?

     
  3-Nov-15, 01:54   #3
  0 
jvraul 
Joined: Dec '09
Location: Costa Rica
Age: 27 (M)
Posts: 41
some problem?

     
  3-Nov-15, 02:32   #4
  0 
pinotte 
Joined: Jun '13
Location: Canada
Age: 72 (M)
Posts: 3448
No problem but this is a poker and casino forum not a pawn shop. If you need one tracker you should have bought one not two unless you want to sell something that is of an old generation.

And i suppose that you did not see that poker sites are talking about get the tracker out of their sites. Aww crap! Aww crap! Aww crap!

     
  3-Nov-15, 02:52   #5
  +1 
demodawggy 

Joined: Feb '12
Location: Canada
Age: 56 (M)
Posts: 5589
... Big Smile< AS far as I'm concerned,...all this poker tracker stuff is a load of $h!t,....it's no longer poker once this stuff is being used.... Thumbs Down Confused

... Big Smile< I for one can't wait until the various sites get rid of the ability to use this rubbish,...then let's see if these guys can actually PLAY the f'ing game... Tongue

     
  3-Nov-15, 03:48   #6
  0 
jvraul 
Joined: Dec '09
Location: Costa Rica
Age: 27 (M)
Posts: 41
Posted by pinotte:
No problem but this is a poker and casino forum not a pawn shop. If you need one tracker you should have bought one not two unless you want to sell something that is of an old generation.

And i suppose that you did not see that poker sites are talking about get the tracker out of their sites. Aww crap! Aww crap! Aww crap!



i see, thanks for the advice.
is the lastest version Blink

i know the poker sites are talking about get out the software, but only the HUD, you can use the software only for tracking your results for example, buy-ins invested, currency won per day, tournaments played, bounties, etc..
for cash games is also really useful, without the hud is a good help for any poker player Blink. (at least a little bit seious)

Smile
Regards


------------
Posted by demodawggy:
... Big Smile< AS far as I'm concerned,...all this poker tracker stuff is a load of $h!t,....it's no longer poker once this stuff is being used.... Thumbs Down Confused

... Big Smile< I for one can't wait until the various sites get rid of the ability to use this rubbish,...then let's see if these guys can actually PLAY the f'ing game... Tongue


lol! XD

as i said before, this tool can be used for tracking purposes only, if you decide to play for example 5 continued days, you want to play with tracking or without tracking your results?
with results i mean everything.
you can play without using the stats or heads-up display if you want.

thanks also for your advice Blink


Edited by jvraul (Tuesday, November 03, 2015 @ 03:52 GMT)


     
  5-Nov-15, 01:55   #7
  0 
bowie1984 

Joined: Apr '12
Location: Hungary
Age: 32 (M)
Posts: 4440
Posted by jvraul:
some problem?

Nope. Just this forum is not craigslist. Never was, never will be.

     
  5-Nov-15, 07:53   #8
  0 
damosk 
Joined: Feb '11
Location: United Kingdom
Age: 52 (M)
Posts: 4716
LOL.....LOL....LOL......LOL.......LOL....

Loving this thread At least Jvraul (who predictive text says should be called Braille) has now made three more posts which may entitle him to offer goods for sale. Loving the humour and irony of the thread and look forward to many more occasions where wonderful lobsters entertain me with their wit and repartee!

Love you all. Happy November 5th.

     
  5-Nov-15, 12:22   #9
  0 
Skpmorita 
Joined: Feb '14
Location: Tunisia
Age: 28 (M)
Posts: 2075
it is good deal by the concept 99$ against 40$
but many things could go wrong here
it could be a pirated license so it may work at first and then they block it
and the issue who would send the money or the license first
so sorry friend too risky
but tracker are useful for someone who play many tables at once .. i don't agree with whoever said that they are useless

     
  6-Nov-15, 03:09   #10
  0 
bowie1984 

Joined: Apr '12
Location: Hungary
Age: 32 (M)
Posts: 4440
Posted by Skpmorita:
it could be a pirated license so it may work at first and then they block it

U cannot pirate a license since there is no working keygenerators out there for this, you could only reset the trial period by some trick and finesse.
The problem is only a really big fool would pay you upfront for something which may or may not going to be working at the end.

     
  6-Nov-15, 05:54   #11
  0 
jvraul 
Joined: Dec '09
Location: Costa Rica
Age: 27 (M)
Posts: 41
Posted by bowie1984:
Posted by Skpmorita:
it could be a pirated license so it may work at first and then they block it

U cannot pirate a license since there is no working keygenerators out there for this, you could only reset the trial period by some trick and finesse.
The problem is only a really big fool would pay you upfront for something which may or may not going to be working at the end.


exactly.

I have proof of everything about the license, is a 100% working version, but i can´t attach images here, only after submission, if anyone is interested, just ask me and i can show you everything. e-m.a-i-.llllll ;; jvraul14091989 (obvious) hot(not that hot)mail dot com (without any space)

easy right ?
Blink

if you want to make a deal after watching my proofs, just post here and me too. Everything public, so you can trust.
if you have some problem using the software, i can help easily.



------------
Posted by Skpmorita:
it is good deal by the concept 99$ against 40$
but many things could go wrong here
it could be a pirated license so it may work at first and then they block it
and the issue who would send the money or the license first
so sorry friend too risky
but tracker are useful for someone who play many tables at once .. i don't agree with whoever said that they are useless


"but tracker are useful for someone who play many tables at once .. i don't agree with whoever said that they are useless"

LOL!

if you play for example, 10 sit&goes, 6 max of $3.50, hyper turbo, per day playing only one table , at the end of the week/month, you can have a complete accounting, inlcuding not only numbers about profit, investment, ROI, rackeback, tournaments played, currency fee, minutes, hours, hands,, but not only that, you can review your game by position (smallb, bigb, button, etc), by buy-in, by format, type, etc... this is only a resume Smile
this tool is useful regardless your tables at once.

anyway, if anyone is interested let me know and thanks for your comments guys Smile, that help me to have this post alive Blink

Thumbs Up Dollar

Edited by jvraul (Friday, November 06, 2015 @ 06:09 GMT)


     
  6-Nov-15, 18:08   #12
  0 
Tony_MON7ANA 

Joined: Mar '14
Location: Japan
Age: 42 (M)
Posts: 3660
Hey, jvraul, you wanna purchase my HM2 full version ($100 value) for $75?
Sparkling clean. One owner with no accidents.

Thanks in advance. Evil

Edited by Tony_MON7ANA (Friday, November 06, 2015 @ 18:21 GMT)


     
  6-Nov-15, 23:59   #13
  0 
jvraul 
Joined: Dec '09
Location: Costa Rica
Age: 27 (M)
Posts: 41
Posted by Tony_MON7ANA:
Hey, jvraul, you wanna purchase my HM2 full version ($100 value) for $75?
Sparkling clean. One owner with no accidents.

Thanks in advance. Evil


to be honest, i have hm2 also, but i prefer a lot of times pt4 than HM Blink
thanks anyway

     
  7-Nov-15, 06:02   #14
  0 
Tony_MON7ANA 

Joined: Mar '14
Location: Japan
Age: 42 (M)
Posts: 3660
I see.

     
  7-Nov-15, 09:06   #15
  0 
TheMachineQC 

Joined: Apr '10
Location: Canada
Age: 27 (M)
Posts: 1880
Again, Pinotte has spoken. And he is right... there's better forums for selling stuff like that.

Personally I hate these programs. If you want to keep track of your own stats it's fine but using it to have information on players you've never played against is cheating in my opinion. Especially if it analyzes the data and tells you which action you should do lol. I would feel like a bot playing like this...

     
  7-Nov-15, 14:28   #16
  0 
Heskor 
Joined: May '13
Location: Mauritius
Age: 25 (M)
Posts: 2659
Yeah he is not trying to sell , he is desperate to get some money as licences are going down the toilet now as more and more poker sites do not allow use of third party software but still you can get it if you want to know how you play and all , so good luck have fun and hopefully he will not disturb us again , cheers peace out guys have fun at the tables and this looks like a scam so dont fall for it cheers peace out mates!

     
  8-Nov-15, 01:28   #17
  -1 
jvraul 
Joined: Dec '09
Location: Costa Rica
Age: 27 (M)
Posts: 41
Posted by Heskor:
Yeah he is not trying to sell , he is desperate to get some money as licences are going down the toilet now as more and more poker sites do not allow use of third party software but still you can get it if you want to know how you play and all , so good luck have fun and hopefully he will not disturb us again , cheers peace out guys have fun at the tables and this looks like a scam so dont fall for it cheers peace out mates!


probably your mother is more scammer than me Blink

desperate? maybe your mother is more desperate?

close this please mod, for people like this, the world is everyday wrost.

this guy is a piece of (censored).

thanks everyone for your comments (except Heskor because he talk a lot of crap)

have a good day everyone (except Heskor )

i dont care if i can´t sell the license so i´m not desperate like this donkey say.








     
  8-Nov-15, 16:22   #18
  0 
jeffaboy 
Joined: Jan '14
Location: Netherlands
Age: 20 (M)
Posts: 856
Dont talk to regulars like that , you have never been a regular here and if you act like this you never will be Smile don't go act out like a 13 year old kid who has just lost his marbles at the playground man. you simply don't talk about someone's mother.

     
BankrollMob Forum » Poker Forum » hi there

 
Forum Rules | Support & FAQ

© 2016 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING
  Bookmark and Share