BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » News » Scotty Nguyen in trouble, again!


dec
18

Scotty Nguyen in trouble, again!

The Doyle Brunson Classic attracted a lot of pros this time and the tournament seemed to become a success, but during day 3 of the tournament Scotty Nguyen once again ended up in trouble and suddenly the nice atmosphere was gone. It all started after that the dealer made a small mistake that made Scotty very upset. Scotty started complaining about the dealer, and after a while Dan O'Brien had enou[...]   Read more » Scotty Nguyen in trouble, again!

Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

Scotty Nguyen in trouble, again!  0   
Hmm i understand this i think Scotty got the AA and the other player got 74.
And the other player looks like a great donk with 74
But i think what scotty do is not right i can understand this everyone of us is angry to lose against a donk
But he is a pro and what he do with the dealer is not right
RELAX Scotty relax is xmas time Smile

------------
Hmmm i mean i dont understand this Blink

Edited by watoba (18 December 2009 @ 11:15 GMT)


     
   0   
he need to get laid Big Smile

     
   0   
Bad Scotty...... Tongue

     
   0   
yep i think tht might be scott nguyen that had the rockets.

anyway i think the tournament director should have give him penalty sooner if he was swearing too much at the dealer, it's not a good fairplay thing to do when you are a pro player

     
   0   
Hell, I've seen Scotty get drunk in a tourney and start to run his mouth. I don't know who can be worse when it comes down to it, Scotty or Tony G? That's a good question, now someone can make a poll from this if they want to.....

     
   0   
I hope you read this post dunotra. This is how it ends when you drink too much.

     
   0   
Yeah, I also think the story makes no sense unless Scotty had the AA..or maybe he was losing every hand and the time he won he was angry at himself for the suckout...dunno

     
   0   
Opps i like scotty and like his style... he seems a little tetchy at the mo
Maybe he needs to start drinking again...lol

     
   0   
I don't like this guys. He should not play poker. It's not good neither for him nor for us.

     
   0   
didn't know they could ban a player for x minutes from a table...

     
   0   
Scotty is the funniest s**t ever, Tony G is just a tard. Go Scotty.

     
   0   
why ban from the table? give him another 3 bottles of beer, best entertainment ... hehe

     
   0   
i love scotty Big Smile

     
   0   
I think is not easy to bear a pressure in a tournament like WPT, WSOS or EPT but not in this one; why ?? I can't understand of course because I'm not a pro but...........

     
   0   
I like the player... but here i suppose he should drink less beer...
Anyway, the badbeat is sick (when you see the stupid fish making such move with 74... unbelievable)

     
   0   
C`mon scotty, it was suited.

     
   0   
eh, bad mouth of scotty nguyen, he always intends to swear if he is on a losing streak, probably after the 10 minute penalty he chilled down. Blink

     
   0   
Maybe Scotty shoulda went all in pre-flop. Maybe Scotty should hire a life coach. Maybe I woulda put the player's head in the dealer's bum.

     
   0   
Hahaha i would be mad too and swear a lot if something like that happen.
And i know many of you would do the same so don't blame him.
I also think there was mistake and Scotty have rockets , didn't know there are such donks on big tournaments.
7/4 lol omg.

     
   0   
i don't get this guy...

     
Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

BankrollMob Forum » News » Scotty Nguyen in trouble, again!

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site. #AD

© 2022 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTER | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING