(21:20 GMT)
Username   Password  

BankrollMob logo  
Promotions Reviews Bankrolls - Free No Deposit Offers Poker Forum News: Poker, Casino, Betting & Bingo Sport Bets Poker Freerolls & Tournaments Leaderboards Support & FAQ
American? Check out our USA-friendly page where you'll find some great offers for casino, sports betting and poker! No deposit and deposit bonuses are available! View bonuses → or stay here!
transparent separator

BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Off-Topic » OMG!

New Thread Forums Search Subscriptions Bookmarks

Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

  24-Jan-10, 12:31   #1
OMG! +1 
weakminded 

Joined: Sep '08
Location: Belgium
Age: 33 (M)
Posts: 442
haha this is just sick ! Big Smile I won the mob draw for the second time now Big Smile I had about 1200 points, was tilting yesterday because of the rush poker at full tilt... so I decided to just throw it all in ... and guess what Big Smile I won hahaha Big Smile thanx BRM for making me a winner again ;D

     
  24-Jan-10, 13:09   #2
  0 
B1gfoot 

Joined: Mar '08
Location: United Kingdom
Age: 40 (M)
Posts: 6714
You lucky son of a...Congrats.
Iv gave up on it now.

     
  24-Jan-10, 13:30   #3
  0 
manolitox 

Joined: Sep '07
Location: Spain
Age: 62 (M)
Posts: 91
well this is my 4 time winning the mobdrw and always i won whit 61 mobpoits Cool Cool Big Smile Big Smile i think is my lucky number the 61!!! Big Smile

     
  24-Jan-10, 14:20   #4
  0 
jessthehuman 

Joined: Apr '09
Location: Australia
Age: 35 (M)
Posts: 6482
I can't help but feel you should have donated those points to Haiti.. I'm really disappointed in the results from that, kind bums me that everyone didn't donate what points they had. Ah well, congrats on $50

     
  24-Jan-10, 14:35   #5
  0 
weakminded 

Joined: Sep '08
Location: Belgium
Age: 33 (M)
Posts: 442
Posted by jessthehuman:
I can't help but feel you should have donated those points to Haiti.. I'm really disappointed in the results from that, kind bums me that everyone didn't donate what points they had. Ah well, congrats on $50


well ... I don't believe in charity ... the tought alone that I would be sending money to one of the most corrupt country's in the world sounds crazy.

Is it normal that other country's instead of sending volunteers, doctors, medicenes, ... have to send special forces to keep the people from killing each other?? When help does arrives, they get attacked by gangs, the goods are stolen and sold to the highest bidder,

No I'm not sending my money, so some thugs can buy some more weapons with it ... I rather give it to a homeless guy here in Belgium, who at least can get a cup of coffee with it, and damn if he wants get drunk with it.

     
  24-Jan-10, 14:35   #6
  0 
pmgignac 

Joined: Nov '09
Location: Canada
Age: 44 (M)
Posts: 302
thats really lucky dude ...
you must be the type to hit a full house on the big blinds with 2-7 when your opponent just hit the aces

     
  24-Jan-10, 14:36   #7
  0 
DaneMitic 

Joined: Apr '09
Location: Germany
Age: 32 (M)
Posts: 605
sick life...

     
  24-Jan-10, 14:36   #8
  0 
manolitox 

Joined: Sep '07
Location: Spain
Age: 62 (M)
Posts: 91
you can made all donations from spain here https://www.cruzroja.es/pls/portal30/portal.donante.donativo but you know the points is not say i donate! just do it and dont say anything Blink

     
  24-Jan-10, 14:47   #9
  0 
dozn01 

Joined: Sep '09
Location: United Kingdom
Age: 40 (M)
Posts: 5000
fixed your not suppose to win it Blink

     
  24-Jan-10, 14:55   #10
  0 
B1gfoot 

Joined: Mar '08
Location: United Kingdom
Age: 40 (M)
Posts: 6714
You are right weakminded you will be financing wepons and drugs, the aid they need is already sorted, well befor the desaster, ofcourse good nature tends to help out and Joe bloggs clears thier heads of guilt, but forget that they can help out a lot more closer to home.
Probably spend the money on drugs to controll the PPL and calll it black magic.
But rest asure US etc will soon be taking controll and no more corrupt ballets etc, America, F**K YEAH! Coming again, to save the mother fucking day yeah....McDonalds, F**K YEAH!Wal-Mart,f**K YEAH!The Gap, F**K YEAH! ....



     
  24-Jan-10, 16:58   #11
  0 
MANUEDO 
Joined: Apr '08
Location: Italy
Age: 53 (M)
Posts: 1955
Lucky bastard, you're a lucky fish too Big Smile Big Smile you should learn a lesson from this: stop playing poker and begin to play bingoooo Tongue Tongue Tongue
Sooner or later I will post a news like this Angry

     
  25-Jan-10, 02:13   #12
  0 
m0n0 
Joined: Dec '07
Location: Australia
Age: 40 (M)
Posts: 186
Posted by manolitox:
well this is my 4 time winning the mobdrw and always i won whit 61 mobpoits Cool Cool Big Smile Big Smile i think is my lucky number the 61!!! Big Smile


wow! just wow! and every time you buy just 61 tickets?!

     
  25-Jan-10, 02:42   #13
  0 
Doomsday_vic 
Joined: Jan '09
Location: New Zealand
Age: 31 (M)
Posts: 463
Posted by manolitox:
well this is my 4 time winning the mobdrw and always i won whit 61 mobpoits Cool Cool Big Smile Big Smile i think is my lucky number the 61!!! Big Smile


Please sure some of that luck. I see you won your first 3 within a week. RIGGED!

     
  25-Jan-10, 02:43   #14
  0 
teteban 
Joined: Apr '08
Location: Argentina
Age: 40 (M)
Posts: 748
Posted by weakminded:
haha this is just sick ! Big Smile I won the mob draw for the second time now Big Smile I had about 1200 points, was tilting yesterday because of the rush poker at full tilt... so I decided to just throw it all in ... and guess what Big Smile I won hahaha Big Smile thanx BRM for making me a winner again ;D

aaargghhhh you lucky fishhhhhh!!!! Aww crap! Aww crap! Aww crap!

     
  25-Jan-10, 14:59   #15
  0 
BBU 
Joined: Sep '09
Location: Portugal
Age: 29 (F)
Posts: 183
Posted by manolitox:
well this is my 4 time winning the mobdrw and always i won whit 61 mobpoits Cool Cool Big Smile Big Smile i think is my lucky number the 61!!! Big Smile


I think this weak everyone will only buy 61 tickets.

"Price: 1 ticket costs 1 MobPoint. Each user can not buy more than 5000 tickets for each draw.

You have 61 tickets for this draw! "

Worship

     
  25-Jan-10, 15:05   #16
  0 
xxxbchxxx 

Joined: Nov '08
Location: United Kingdom
Age: 43 (M)
Posts: 2194
Posted by weakminded:
haha this is just sick ! Big Smile I won the mob draw for the second time now Big Smile I had about 1200 points, was tilting yesterday because of the rush poker at full tilt... so I decided to just throw it all in ... and guess what Big Smile I won hahaha Big Smile thanx BRM for making me a winner again ;D


Well done you luck luck lucky dude.
spend it wisely.

     
  25-Jan-10, 16:40   #17
  0 
jporp 

Joined: Aug '09
Location: Portugal
Age: 34 (M)
Posts: 411
So lucky lool


     
  25-Jan-10, 16:46   #18
  0 
manolitox 

Joined: Sep '07
Location: Spain
Age: 62 (M)
Posts: 91
yes i always but the same number of tickets for all drwas and play the mob safe whit the same number Big Smile

     
  25-Jan-10, 23:49   #19
  0 
GabeKaplan 
Joined: Jan '10
Location: United States
Age: 55 (M)
Posts: 410
that must be nice, some players are more luck boxes than others, keep up the good work, everything comes in 3's. way to go

     
  26-Jan-10, 00:08   #20
  0 
dule-vu 

Joined: May '09
Location: Croatia
Age: 34 (M)
Posts: 8113
nice work!!!

     
Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

BankrollMob Forum » Off-Topic » OMG!

 
Forum Rules | Support & FAQ

© 2019 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING
  Bookmark and Share