BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Poker Forum » wish i fucking folded


Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

wish i fucking folded  0   
https://www.p*******************m/hand-history/fulltilt...
hate this kinda s**t Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry
hhhmmm dont think that links working but i lost a $200 pot with my Ks Angry

Edited by Flippedchips (17 April 2010 @ 07:45 GMT)


     
   0   
ouchhhhhhh unlucky

     
   0   
Posted by Flippedchips:
https://www.p*******************m/hand-history/fulltilt...
hate this kinda s**t Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry
hhhmmm dont think that links working but i lost a $200 pot with my Ks Angry

ohh, that's bad, man. What limits were you playing?
and yes, the link doesn't work Sad Club

     
   0   
KK did me yesterday too, once in the WSOP tourn taking a ood 2/3 of my stack, and a >BI at NL50.
I then went the pub and forgot all about it.

     
   0   
Posted by B1gfoot:
I then went the pub and forgot all about it.


Thumbs Up best way to face bad beats Thumbs Up well done

it's only a game

     
   0   
not good at all...just have a day off, do something you enjoy to get your mind off things and then hit the tables hard and win back the dosh

     
   0   
Posted by paulparadiis:
Posted by Flippedchips:
https://www.p*******************m/hand-history/fulltilt...
hate this kinda s**t Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry
hhhmmm dont think that links working but i lost a $200 pot with my Ks Angry

ohh, that's bad, man. What limits were you playing?
and yes, the link doesn't work Sad Club


$1/2 ive got over it but i was so pissed guy was a complete idiot i was just waiting for my chance, wish i had folded though i had a feeling i should just fold but one short stack donk was in for $40 and then he went in for $70 that juicy pot was to tempting Sad the one with $40 had A6 and the other Js and hit the J on the turn Angry

     
   0   
something wrong with link u have to get rid of the http:// but about the hand its not loading for me Sad

     
   0   
Man thats unlucky indeed Aww crap!

About KK, I once lost with KK withing 2 tabling 2 hours 6max - 5 times. It was 100nl tables. I did ended up with 3 buy ins, but it pissed me so bad I didnt played atleast a week cashgames. My HH should be up in pkr forum also.

Cowboys imo are so beautiful hand, but so fkn painful when you happen to lose with them.

btw Flipped - I assume you played in FT - have you tried cap tables 200nl? Theres 60max $ per hand and as much ive played those, they are very profitable tables. Thumbs Up

     
   0   
New link http://www.p*******************m/hand-history/fulltilt/...
Need to be logged in to see.
Well they were SS, a6 LMFAO, JJ well you can forgive him.

Edited by B1gfoot (17 April 2010 @ 14:55 GMT)


     
   0   
that sucks it happens very often tho at any poker site>.<

     
   0   
what is pokertableratings? what info does it have?

     
   0   

wish i fucking folded


this is what i think very often. cant count how often i called saying right in that situation the others hand which is better than mine... and fo course he shows exactly that hand to win the pot...

     
   0   
wow. Really unlucky Sad

     
   0   
I only hope, you meet him again and return the favor.

     
   0   
Posted by Kristan:
Man thats unlucky indeed Aww crap!

btw Flipped - I assume you played in FT - have you tried cap tables 200nl? Theres 60max $ per hand and as much ive played those, they are very profitable tables. Thumbs Up


never really played them but ive moved down a stake to NL100 cap and im doing ok in here. Its better for the heart in here, i may stick to these for a while cheers for the tip Thumbs Up

     
   0   
Here is the link:
http://www.p*******************m/hand-history/fulltilt/...
Off to play a freeroll Smile

     
   0   
KK is hard to fold, but is a little easier if an ace hits the flop.

     
   0   
Posted by Flippedchips:
https://www.p*******************m/hand-history/fulltilt...
hate this kinda s**t Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry
hhhmmm dont think that links working but i lost a $200 pot with my Ks Angry

wow, that's really bad man.

     
   0   
hard luck flippedchips but you cant win all the time with KK you was unlucky.
Are you still at those limits?

     
Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

BankrollMob Forum » Poker Forum » wish i fucking folded

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site. #AD

© 2021 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING