BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Mob Games » Mob safe


Mob safe  0   
Is the Mob Safe for real. I just joined up 5 days ago and just one $100 after my second go at the safe. Big Smile

     
   0   
Congratulation. Thumbs Up

And yes, it is not to uncommon that the safe gets cracked by a new mobster.

     
   0   
Well best of luck to the rest of you. I hope every one get a win. Smile

     
   0   
atownshend:


Congratulation. Thumbs Up

How many shots you have?

     
   0   
Lol I tried that number yesterday it is a farce

     
   0   
well done, Worship Worship Worship Worship Worship Worship


but i give up with the safe from now on...........im buying stupid amounts of shots and nothing,
percentage says il never win it also am not a newbie on the site no more Blink


spend the money wisely my friend and welcome to bankrollmob Thumbs Up

     
   0   
lucky you Big Smile

i've been trying for ages and havent cracked it yet Sad

     
   0   
Posted by atownshend:
I just joined up 5 days ago and just one $100 after my second go at the safe. Big Smile


Well, why would that seem like a surprise to you??.. it would be VERY AKWARD Shock if the safe cracker has been here for more than 15 days!!!!!!!!! Ah, don't worry just an inside joke... Tongue

Best of luck, and welcome to the forum

*****************
#I__CAME__TO__GAME# Heart Diamond

     
   0   
yup, it´s for real alright.
Just check out some of the posts about it when the $ in the safe start going up...and up...

Newcommers seem to win it ALL THE TIME!!
Big Smile

Spend the money wisely (or not), and welcome to the forum! Blink

     
   0   
Nice shot - congratz !

We all should make new Mobster Accounts and then have a chance to crack the safe Tongue Blink

Joke !

I try it again...and again...and again and someday i hit it.......or not ( need a big laugh smiley here )

     
   0   
You talk about LUCK, congratzz Aww crap! ,lol

     
   0   
Congratulations!

     
   0   
Posted by dianakyra:
Lol I tried that number yesterday it is a farce


it resets each time the money goes up...

OP: WD - i think i spent about $5 worth of mob points trying to crack this thing in the last week lol.

     
   0   
I"ve been trying to crack the safe but nothing happened. Maybe you must have some luck to get it.

     
   0   
Posted by ibarra:
I"ve been trying to crack the safe but nothing happened. Maybe you must have some luck to get it.


nah. definitely about the skillz.

     
   0   
Thanks for all the comment guys. I wiil try and be a active member of the forum.

     
   0   
Posted by atownshend:
I wiil try and be a active member of the forum.



if you will do you will never crack the safe anymore Blink

     
   0   
Another newbie cracked it...damn
P.S.: Like I would be one to talk, not being here for long either Tongue

     
   0   
Hi,congratz,yes this is the rule that new member crack the safe,good luck with that 100$ and winn more $,few good tourneys Thumbs Up
Worship Worship Worship Dollar Dollar Worship Worship Worship

     
   0   
Oh just great, I've tried it 350-500 times and no succes, but off course it goes to another newbie at his 5th attempt without even caring or knowing what this site is -.-

It seems it is a rule... Sad

Fine fine fine... I don't want any negative ratings.... Congratulations Aww crap! Worship

     
BankrollMob Forum » Mob Games » Mob safe

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site. #AD

© 2021 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTER | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING