BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Poker Forum » i am looking for someone to play for me with real $


Will dozn01 triple the 100 $ ?
 

Page 5 of 14Go to page: « Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next »

   0   
hows the game going arsenej1? u interested im my offer mrnugger?

     
   +1   
Posted by dozn01:
im not cant show my face here any more i failed Angry


havnt played poker since....

see you all in a month when i get over it. over and out


Dont be too hard on yourself mate. It was an easy offer and no strings on it.
Come back to forums and forget it Blink

     
   0   
Posted by dozn01:
im not cant show my face here any more i failed Angry


havnt played poker since....

see you all in a month when i get over it. over and out


LOL

     
   +1   
Posted by thaMajors:
Posted by dozn01:
im not cant show my face here any more i failed Angry


havnt played poker since....

see you all in a month when i get over it. over and out


LOL


This is exactly why I wouldn't take someone up on an offer like this.. I'm not a bad player, but terribly prone to TILT and bad BRM. So maybe I *AM* a bad player in that context. At any rate, I'm aware of this and as such, wouldn't trust myself with someone elses money.. Maybe dozn01 you were aware of this trait also ? But you thought if it was someone elses money that you would have better discipline.. My experience with gambling says this is never true.

Anyway, don't stress about it. The offer was made and you took it.

     
   0   
Posted by jessthehuman:
Posted by thaMajors:
Posted by dozn01:
im not cant show my face here any more i failed Angry


havnt played poker since....

see you all in a month when i get over it. over and out


LOL


This is exactly why I wouldn't take someone up on an offer like this.. I'm not a bad player, but terribly prone to TILT and bad BRM. So maybe I *AM* a bad player in that context. At any rate, I'm aware of this and as such, wouldn't trust myself with someone elses money.. Maybe dozn01 you were aware of this trait also ? But you thought if it was someone elses money that you would have better discipline.. My experience with gambling says this is never true.

Anyway, don't stress about it. The offer was made and you took it.



cheers m8 i just thought i skip all the hassle and try to make the money all in 1 night, the gamble failled damm this look so bad on my part that i let the guy down just bad play ,



------------
Posted by doomdy:
Posted by dozn01:
im not cant show my face here any more i failed Angry


havnt played poker since....

see you all in a month when i get over it. over and out


Evrybody goes busto sometime get over it Smile

Next time respect the bankrollmanagement and make profit Smile



cheers m8 i will do Thumbs Up

------------
Posted by Kristan:
Posted by dozn01:
im not cant show my face here any more i failed Angry


havnt played poker since....

see you all in a month when i get over it. over and out


Dont be too hard on yourself mate. It was an easy offer and no strings on it.
Come back to forums and forget it Blink



am back now just cause of your comment my friend Thumbs Up Worship Worship

     
   0   
dozn01 I am thinking that you never really read my past thread on being "sponsored"

I really think you should and then you may realize the "burden" and "true extent" of what it means.

I spoke from experience of what I felt and went through. Although on a different level, its all still the same really. Please do not take offense to this as I am just trying to help you .

IMO you acted to fast out of "excitment" or nerves, either way you should look at this as a learning experience and thank mrnugger for not only giving you this opportunity, but for having the patience and respect for you as a fellow poster on here.

Just my thoughts Smile

Best all Smile Smile

     
   0   
Posted by dlkiv:
dozn01 I am thinking that you never really read my past thread on being "sponsored"

I really think you should and then you may realize the "burden" and "true extent" of what it means.

I spoke from experience of what I felt and went through. Although on a different level, its all still the same really. Please do not take offense to this as I am just trying to help you .

IMO you acted to fast out of "excitment" or nerves, either way you should look at this as a learning experience and thank mrnugger for not only giving you this opportunity, but for having the patience and respect for you as a fellow poster on here.

Just my thoughts Smile

Best all Smile Smile


oh well never mind, was only a total of $100 i lost,
$50 was his which i said was paying back to them, the money means nothing its how i lost it in that night trying to rush things to get to the target,

didnt thnk things through............... but im over it now.......

i know your trying to help thank you

Smile

     
   +1   
From now on if i lose money quick im calling it a "dozn01" Big Smile
No longer will I tilt, I will "dozn01"
dealer hits 21...yep its a "dozn01"
Take a bad beat itttsss a "dozn01"

Back to my game hope I "dozn01" someone Big Smile

     
  
This post by badpenguin88 has been removed, probably due to being spam or because it was irrelevant to this topic.
   0   
Posted by B1gfoot:
From now on if i lose money quick im calling it a "dozn01" Big Smile
No longer will I tilt, I will "dozn01"
dealer hits 21...yep its a "dozn01"
Take a bad beat itttsss a "dozn01"

Back to my game hope I "dozn01" someone Big Smile


LOOOL ! Smile Big Smile Cool

     
   0   
Posted by B1gfoot:
From now on if i lose money quick im calling it a "dozn01" Big Smile
No longer will I tilt, I will "dozn01"
dealer hits 21...yep its a "dozn01"
Take a bad beat itttsss a "dozn01"

Back to my game hope I "dozn01" someone Big Smile



yeah sounds good to me m8 Smile

     
   0   
nope,. but gl

     
   0   
well here i go....time to do the walk of shame! Sad donno what happend couldnt find my game was playing horrible sngs and mtt's jus couldnt do anything! used to playing strictly double up torts and knew once i seen fulltilt didnt offer these id needa find another way..but didnt work! dropped it down to my last 15 and hit the cash tables....hoped for some luck and got some!. i got the roll back up to 35$ and all hell broke lose...anyways i tryed and am also a failure...

i know i lost OUR money and we both took a gamble on this one but i still feel bad! i wanted to start over so i put 50$ on my creditcard this morning. 25$ for me and 25$ for u! once it goes through im gonna switch over to pokerstars and start with the double ups! same deal 50-50 split ill post pics when i get money on there and transfer your part over once i hit our goal! i know playing DoNs i can achieve this...

     
   0   
Posted by arsenej1:
well here i go....time to do the walk of shame! Sad donno what happend couldnt find my game was playing horrible sngs and mtt's jus couldnt do anything! used to playing strictly double up torts and knew once i seen fulltilt didnt offer these id needa find another way..but didnt work! dropped it down to my last 15 and hit the cash tables....hoped for some luck and got some!. i got the roll back up to 35$ and all hell broke lose...anyways i tryed and am also a failure...

i know i lost OUR money and we both took a gamble on this one but i still feel bad! i wanted to start over so i put 50$ on my creditcard this morning. 25$ for me and 25$ for u! once it goes through im gonna switch over to pokerstars and start with the double ups! same deal 50-50 split ill post pics when i get money on there and transfer your part over once i hit our goal! i know playing DoNs i can achieve this...



unlucky my friend it happens to the best of us..........

i think it must be full tilt fault ,
cause i havnt played there for awhile un till i took this deal up and deposited $50,
the site has change over the months mostly every1 here has had somethink bad to say about the site with badbeats, maybe its just me but i think its changed since the last time i played there,

     
   0   
plz give me g

     
   0   
What did you play arsenej1 all the stats online say you havent?
Apart from sharkscope wich does not show dates but a nice win.


@mrnugger if you going to give out anymore, put conditions on it, screen of main page with nothing hidden outher than addresse, ie showing toun $, points etc, also get screenshoots from place like PTR, sharkscope, OPR etc.

     
   0   
i played knockout tournys a few sngs and then lost to cash games..i did give him a screen shot both times what do u want me to show? i only blanked out my personal info and why do i gotta show my points? i used my points for tourney buyins and he said nothin about saving them?

------------
donno it looks to me that um up lol i dont understand how i got -100roi but 200$ profit lol Question ive only played on fulltilt about 2months and that was only for the depositors freerole which i won 250$ and here and there to test out rush..i said that in previous threads thats y i had no idea they didnt have DoNs

anyways heres ur other photo bigfoot anything else u want? the second pic i put there for u cuz the points changed i bought into 2 tourneys! the last pic is me playin one of the points tournys and ill be sure to post the other one for u when it starts

Edited by arsenej1 (19 August 2010 @ 14:57 GMT)


     
   0   
Well... This wasn't the best deal for you mrnugger, but it was interesting reading (and it was a fun idea!) Better luck next time!

     
   0   
2 guys allready lost the $50 in just 1 day?? Confused

Busted Rocket is the new BRM i guess Agree

     
   0   
yup....it was horrible im glad we only went 25$ each...im still gonna redo this for him but moving to pokerstars to play DoNs

     
Page 5 of 14Go to page: « Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next »

BankrollMob Forum » Poker Forum » i am looking for someone to play for me with real $

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site.

© 2020 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING