BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Poker Forum » lucky day


Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

lucky day  0   
as some will know I cracked the safe yesterday for 80$ , and to put the icing on the cake I won a 180 seat freeroll the same day for a stage 1 entry to the big tourney on riva on sunday wish me luck,,please

Attached ImagesScreenHunter_01 Dec. 15 18.33.jpg

     
   0   
The log cabin on your desktop background is exactly like my summer cottage 50 miles outside of Moscow. I haven't been there since the first snowfall. Did you move in without my permission?

     
   0   
Posted by midnight1954:
wish me luck,,please

Luck next sunday.
By the way, why are you using an unlicensed program to take a screenshot? why don't you simply press Alt+Pause?

     
   0   
good luck sweet heart.... Smile

     
   0   
Yes, good luck to you! Smile

     
   0   
well done, gl in the game but looks like u r already overflowing with it Tongue
Posted by DaMessiah666:
By the way, why are you using an unlicensed program to take a screenshot? why don't you simply press Alt+Pause?

or u can use Gadwin Print screen software to take screenshots, its free and easy to use Blink

     
   0   
Posted by schmoyster:
The log cabin on your desktop background is exactly like my summer cottage 50 miles outside of Moscow. I haven't been there since the first snowfall. Did you move in without my permission?

this is my home,,ty

Attached Imagesmorn-snow 003.jpg

     
   0   
How many freerolls did u play to get the ticket?
I was playing the freerolls before they changed ti ticket system... they was really nice IMO.
I played only some after changing becaue so much low ppl and kinda izi to get but forgot that i registered with that 29 or smth ticket Sad
Anyway wish for u luck won't go away now when it's most important ^^.

     
   0   
Posted by ZmxPowah:
How many freerolls did u play to get the ticket?
I was playing the freerolls before they changed ti ticket system... they was really nice IMO.
I played only some after changing becaue so much low ppl and kinda izi to get but forgot that i registered with that 29 or smth ticket Sad
Anyway wish for u luck won't go away now when it's most important ^^.


I like this site for some no pressure play,, I average 1 ticket in 4 freerolls,, but never made the sunday big one,,but i will!!!! what really hurts is that if I had called with the aq I would of tripled up,,/ I am MRSNR

------------
Posted by dozn01:
good luck sweet heart.... Smile

ty,xxxx


what really nips is that if I called the all in call with the aq I would of tripled up,,lol

------------
Posted by midnight1954:
as some will know I cracked the safe yesterday for 80$ , and to put the icing on the cake I won a 180 seat freeroll the same day for a stage 1 entry to the big tourney on riva on sunday wish me luck,,please



the dream is over for another day,, i played tight ,, folded aq,,,,folded jj,,,,folded 66,,, and went with this,,lol,,,,

------------
Posted by DaMessiah666:
Posted by midnight1954:
wish me luck,,please

Luck next sunday.
By the way, why are you using an unlicensed program to take a screenshot? why don't you simply press Alt+Pause?

its not unlicenced its free,, if you can put up with the big advert saying buy me

Edited by midnight1954 (16 December 2010 @ 00:38 GMT)

Attached ImagesScreenHunter_01 Dec. 16 00.25.jpg morn-snow 003.jpg

     
   0   
Lol wow man i wish i had your luck thats awsome. But hey goodluck with your tournament and bankroll. Im still waiting to get one of these Christmas gifts bankrolls offering so wish me luck in return lol.

     
   0   
Posted by gatorcountry:
Lol wow man i wish i had your luck thats awsome. But hey goodluck with your tournament and bankroll. Im still waiting to get one of these Christmas gifts bankrolls offering so wish me luck in return lol.

sure best of luck amigo , may all your calls be good ,

     
   0   
u had perfect day maybe the best day of this year congrates to u and pushing hard on the poker sites in future too
good luck all and be happy

     
   0   
Posted by mazas:
u had perfect day maybe the best day of this year congrates to u and pushing hard on the poker sites in future too
good luck all and be happy


do my best to try , hopes you get busy on the tables as well and get your share of luck!

     
   0   
and my good fortune continues, I won 5000 points in the mobdraw,, yehaaaaaaaaaa,, if only I hadnt of got tipsy friday and played like a donk it would of been a fine week,lol,,,

     
   0   
Posted by midnight1954:
and my good fortune continues, I won 5000 points in the mobdraw,, yehaaaaaaaaaa,,

congrats on winning the draw, well done Thumbs Up Thumbs Up
can i borrow ur cat ( ur source of good luck) for 1 week Tongue Tongue

     
   0   
Posted by SuperNoob:
Posted by midnight1954:
and my good fortune continues, I won 5000 points in the mobdraw,, yehaaaaaaaaaa,,

congrats on winning the draw, well done Thumbs Up Thumbs Up
can i borrow ur cat ( ur source of good luck) for 1 week Tongue Tongue

yes I would borrow you my cat but that lieing murdering polotician killed it,, you know who I mean,,,Dozn01,

     
   +1   
... omg bankroll management please read it, sad but you will lose this money... Easy won easy lost ... Remember this and try to make it batter

     
   -1   
hmmm, thx but bankroll management is not a problem,, I do make the odd mistake but thats part of the game,,trying not to make them to often, like I have said before I rarely loose and I dont win big, only 1 site at the moment is giving me problems and thats largely down to badplay and a couple of typsy nights, but looking at your age ,lol, advice from you I dont need, sorry I am not being rude but I have been playing longer than you have been out of of pigtails , if you are? kaysara sara, good luck on the tables

     
   +1   
;D if you do not need advice then what are you doing here? Why you are posting your luck do not do this if you do not want that someone would talk about this.. Use your brain

     
   0   
hmmm,, if you took the time to read my posts I dont feel that there was any request for advice that I can recall, feel free to give it if you feel I need it, but Ive forgoten more than youve probably learned, at poker that is,lol, now dont rattle my cage to much as it makes me dizzy, which leads to outbursts of ranting and admin dont like that, ty Evil

Edited by midnight1954 (19 December 2010 @ 18:07 GMT)


     
Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

BankrollMob Forum » Poker Forum » lucky day

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site. #AD

© 2021 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING