(05:59 GMT)
Username   Password  

BankrollMob logo  
Promotions Reviews Bankrolls - Free No Deposit Offers Poker Forum News: Poker, Casino, Betting & Bingo Sport Bets Poker Freerolls & Tournaments Leaderboards Support & FAQ
American? Check out our USA-friendly page where you'll find some great offers for casino, sports betting and poker! No deposit and deposit bonuses are available! View bonuses → or stay here!
transparent separator

BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Poker Forum » Staking project,Bankroll Challange

New Thread Forums Search Subscriptions Bookmarks

Page 2 of 2Go to page: « Previous  1, 2  

  13-Aug-11, 11:26   #21
  0 
SuperNoob 

Joined: May '09
Location: India
Age: 33 (M)
Posts: 4873
i think OP made just a little mistake, instead of asking for staking for poker she should have asked for bingo staking. would have got plenty of offers surely Tongue Tongue

     
  13-Aug-11, 11:54   #22
  0 
LayedBackLuk 
Joined: Jul '11
Location: Croatia
Age: 71 (F)
Posts: 21
Wanted to give you guys some sharkscope links,HoldemManager graphs i and my 2plus2 account link and my e-mail...but it seems to be deleting everything I post....I just feel sad 4 you guys....I bet only like 2 of you got past 100NL...90% still play 2NL and the rest of you have 3$ locked on fulltilt...If there are some of you who play 100NL god job you should move to 2plus2 leave those jerkoffs to rot in their tinie little poker community... they can make fun of me for doing this while they play 1 table of play-money on stars...AND LOSE.... Evil

     
  13-Aug-11, 12:30   #23
  0 
SuperNoob 

Joined: May '09
Location: India
Age: 33 (M)
Posts: 4873
Posted by LayedBackLuk:
.I bet only like 2 of you got past 100NL...90% still play 2NL and the rest of you have 3$ locked on fulltilt.. Evil

with what? your stake money ?? lol
and dont feel sad for us, we dont hav to ask for money to play from others. im sure we are doing fine.
looks like after rigged threads, admin found new love in newbie staking threads Tongue

     
  13-Aug-11, 12:50   #24
  0 
jbrooksie 

Joined: Oct '10
Location: United Kingdom
Age: 58 (M)
Posts: 442
Hahaha, stake requesters explode much quicker than rigtards, it seems. Blink

     
  13-Aug-11, 13:19   #25
  0 
LayedBackLuk 
Joined: Jul '11
Location: Croatia
Age: 71 (F)
Posts: 21
HAHAHAHAHA....What level you play on..... Angry

------------
I dont have to ask for money I would be playing with my money your money woul be payd back even if I lost you dumbass...i have money to play with....

     
  13-Aug-11, 13:41   #26
  0 
callie28 

Joined: Jun '11
Location: United Kingdom
Age: 48 (M)
Posts: 1314
ohh hostile,if you have your own money why beg?its a bit strange and not at all strange you want to borrow money to lose so you can pay it back????good luck with that... Big Smile

     
  13-Aug-11, 13:45   #27
  0 
tOxIcFiSh 

Joined: Jun '11
Location: United Kingdom
Age: 63 (M)
Posts: 318
I take there are no takers lmfao ahhh well never mind always a mass email to try seems to work for other scams

     
  13-Aug-11, 13:49   #28
  0 
LayedBackLuk 
Joined: Jul '11
Location: Croatia
Age: 71 (F)
Posts: 21
I havent been beging i just suggested...I already have 2 challanges going...I got backers on 2plus2...i tried here cuzz I thought I would get backers easier

     
  13-Aug-11, 14:01   #29
  0 
jessthehuman 

Joined: Apr '09
Location: Australia
Age: 36 (M)
Posts: 6482
Posted by LayedBackLuk:
I havent been beging i just suggested...I already have 2 challanges going...I got backers on 2plus2...i tried here cuzz I thought I would get backers easier


/orly

------------
I hope you can appreciate how funny that statement is

     
  13-Aug-11, 14:05   #30
  0 
Jibberish 

Joined: May '11
Location: Canada
Age: 30 (M)
Posts: 979
well obviously you arent good at the levels you play it because now you need us 2nl players to give you money to play with... i dont mind playing 2nl either, i am profitable enough to afford to stake myself Smile

the secret to success is to....

push27offsuit at the micros in multiway pots so you can suck out on roughly 3-4 people and take their 80 cents to 5$

------------
plus everyone knows gettin staked on 2p2 is weak, u have to go to ptp

     
  13-Aug-11, 15:17   #31
  0 
arsenej1 

Joined: Mar '09
Location: Canada
Age: 32 (M)
Posts: 3198
Posted by ArcticBear:
------------
Posted by arsenej1:
Posted by Jibberish:
twice daily, as long as i dont get probed back lmao


LMFAO


and what the fook are you laughing at you deviant bas, this is a sierious thread now grow up or get off the bus,


yeah ur a douche bag buddy..

     
  14-Aug-11, 15:57   #32
  0 
ArcticBear 

Joined: Jun '11
Location: United Kingdom
Age: 63 (M)
Posts: 221
Hmmmm I think the douch bag thing is purely foir want to be americans, but hey u stake me I will do it no probs

     
  15-Aug-11, 06:03   #33
  0 
Jibberish 

Joined: May '11
Location: Canada
Age: 30 (M)
Posts: 979
we're all degenerates, so whos really who to call someone a douchebag

     
  15-Aug-11, 10:05   #34
  0 
schwabo 

Joined: Mar '10
Location: Croatia
Age: 70 (F)
Posts: 1032
Hi,don't know what to tell about this thread,only is sad that is "smart gay" from Croatia like me and please don't think that we have more than 15 people like our "smartie",I am proud to be Croat but when i see this I want to cry,but every country have "smarties" like our thread maker Thumbs Up Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap!

     
  15-Aug-11, 15:00   #35
  0 
Btownd87 

Joined: Apr '09
Location: Canada
Age: 32 (M)
Posts: 162
Why not go get a job like a normal person and use your own money.
Or get bankroll from BRM and do it the way we all do it.
I've been around on this site for a couple years, and I've seen lots of ppl either trying t get staked, or getting staked then screwing around.

Anyone remember Jess??

     
  15-Aug-11, 16:56   #36
  0 
TheMachineQC 

Joined: Apr '10
Location: Canada
Age: 30 (M)
Posts: 2654
LMFAO @ Bigfoot's post!! Big Smile

Oh and Arcticbear, you really need to stop taking drugs Blink

@Layedbackluk --> Playing higher stakes doesn't make you good. Post a good graph here and maybe you will get some respect, but please, stop speculating about how superior you are to the rest of the humanity, you're only making your reputation worse.

     
Page 2 of 2Go to page: « Previous  1, 2  

BankrollMob Forum » Poker Forum » Staking project,Bankroll Challange

 
Forum Rules | Support & FAQ

© 2020 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING
  Bookmark and Share