BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Poker Forum » The Pro Contract


The Pro Contract  0   
I want this contract and try it every day,and hope i get it Smile
i wish all the other players good luck to get them too Blink FOR REAL Dollar


Thx BrM for this chance Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up


(sry for the bad grammar,i hope u all can read this and know what i mean Confused

have fun

greetz Lossmarvoss

     
   0   
Can u add a little info for me about this or link me to have a read, thanks

     
   0   
Posted by wiggggy:
Can u add a little info for me about this or link me to have a read, thanks


It s on high pulse poker. Just go to their site and read about it.

Cheers.

     
  
This post by pacopeca has been removed, probably due to being spam or because it was irrelevant to this topic.
   0   
Posted by xdomagojx:
Posted by wiggggy:
Can u add a little info for me about this or link me to have a read, thanks


It s on high pulse poker. Just go to their site and read about it.

Cheers.

Thanks Smile Thumbs Up

     
   0   

Posted by wiggggy:
Can u add a little info for me about this or link me to have a read, thanks


this is the link to read some about the Pro contract
http://highpulsepoker.com/ Big Smile

     
   0   
Pretty sure ur link was sarcastic lol but cheers still
unfortunatly this laptop im using wont run HPP says error running direct3D
wounded because i was like 14th on HPP leaderboard when i dropped my vaio, now i gotta wait probably months for insurance replacement Aww crap!

     
   0   
Best of luck in your endeavor. I just don't expect HHP to still be in exsistence this time next year. Maybe they'll prove me wrong.

     
   0   
I´m pretty sure they´ll be there after all this time and work the invested. ( Smile and money, 800 000 euro during beta phase the paid out. The Investors have money. Anyway back to the Pro contract: Well Ive tried maybe 6 times in the 1 euro Sat. Was 4 times in the money and 1 headsup. DAMN Sad only made 2nd place .. A ticket was only for 1st place. But I still have time. I should make through a Sat, otherwise I´ll buyin 100 euro.
I ALSO WANT THAT CONTRACT
So I guess Loosmarvos I´ll see you on the final table then. Big Smile

     
   0   
Not sure about these ads frankly, i mean it's pretty strange for poker platforms to choosepros this way if you ask me Smile

I know usually new poker platforms sponsor already known players.

     
   0   
Doesn't seem to be much in the way of entry requirements as well, I would rate myself as an average poker player at best, but if I can finish in the money sometimes in a field of 400 (finished 2nd in High Pulse Poker freeroll with 385 players) then I could bag a contract with a couple of good runs?

     
   0   
HPP is SCAM Aww crap!

     
   0   
HPP always seem to run updates when a BRM freeroll is due to start. Is it me or do they sometimes hide or leave off tourneys? I logged in today at 16.30 expecting to see the BRM freeroll there and guess what - there was no sign of it? So I wiped HPP off my PC and then downloaded it again. Still no sign, but on their web page a message saying "we are downloading a new update and will be back within the hour"

Please let me know am I the only one.

Thank you and GL at the tables !!!

Big Smile Big Smile Big Smile Big Smile

     
   0   
No youre not the only 1 , I´m also having 2 dif. problems today.

     
BankrollMob Forum » Poker Forum » The Pro Contract

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site.

© 2020 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING