BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Casino Forum » Get Easy Casino $$$


Get Easy Casino $$$  -2   
Hello Friends

Struggling in earning money in casino ? No worries, i am here to help you.

In straight forward i will play you and winnings will be shared Smile

hold on! i will play for you means i wont take your money and play the game.

you will deposit cash in your own account and i will just guide you how to win and will ask you for share only after you win.

you may have a doubt that why you are asking for someone to invest.why wont you invest those yourself earn $$$..yep i can but the thing is i have some problems investing out there and also i got a thought if i do lke this others will get helped by me Smile

Last,A big start ( investing more at start up ) will get you earn more.

Interested people pm me or post here

Thank you Cool

     
   +1   
What a bunch of BS ...i think admin should remove this 1..

Aww crap! Aww crap!

     
   0   
ok i am interested- i have spare $50K- saving for my retirement (pension), this looks like a genuine investment opportunity, thank you for your time & offer Worship so where do i send the money? oh can i also take out a bank loan of $100K (house mortgage) and send that money to you as well...i am fully aware that there is a line of people who are waiting to send their money to you- i just hope i will be amongst "the lucky ones"...

     
   0   
'' i have some problems'' he said & the problem is ...accont balance 0 cash &his just 9 years old No future kid Disagree pls tell me u re accont no ,i...i just want to send u my whole furtune just 2 see ya mentally healthy ,i m right after pochui
u shoul be for this threat is agains the rules

Edited by TigerAxL (04 June 2013 @ 16:34 GMT)


     
   0   
Useless post and i have to agree with some of the post above, Admin should remove it!

I think this is a human spammer since i bet that you can find the same thread on more betting forums.

Good luck pochui with your investment Tongue Tongue

     
   0   
Weren't you the guy who phoned me from India last week to tell me that Microsoft Windows is down....'in my area'.....lol... and with a few commands for my computer you'll tell me,......you'll fix it in a jiffy...? Confused

     
   0   
Posted by demodawggy:
Weren't you the guy who phoned me from India last week to tell me that Microsoft Windows is down....'in my area'.....lol... and with a few commands for my computer you'll tell me,......you'll fix it in a jiffy...? Confused


Shock so his just an big LITTLE

     
   0   
LOL u ll just want to take money to your acc from over users i hope this post soon will be remover becouse i just feel that some criminals was there
good luck all and better use BRM oficial bonuses then this one

     
   0   
How addicted can you be to gambling making such threads.

/pathetic

     
   0   
Posted by TigerAxL:

u shoul be for this threat is agains the rules



disagree with you on this mate: this thread is not against forum rules....IT'S AGAINST HUMAN INTELLIGENCE Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap!

     
   0   
good luck with that not too bright Thumbs Down Thumbs Down Question Question Question

     
   0   
Posted by casinohelper:
Hello Friends

Struggling in earning money in casino ? No worries, i am here to help you.

In straight forward i will play you and winnings will be shared Smile

hold on! i will play for you means i wont take your money and play the game.

you will deposit cash in your own account and i will just guide you how to win and will ask you for share only after you win.

you may have a doubt that why you are asking for someone to invest.why wont you invest those yourself earn $$$..yep i can but the thing is i have some problems investing out there and also i got a thought if i do lke this others will get helped by me Smile

Last,A big start ( investing more at start up ) will get you earn more.

Interested people pm me or post here

Thank you Cool

Your name say enough... i just read the repost and i think i don't need to read the subject because i'll waste my time... wish you good luck if you want to scam mobsters but i don't think is a good idea, you're 19? i think you have only 12 years...

     
   0   
Yeah....no!

     
BankrollMob Forum » Casino Forum » Get Easy Casino $$$

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site.

© 2020 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING