BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » BankrollMob.com » bammmmm didddder agin


Page 2 of 2Go to page: « Previous  1, 2  

   0   
Thanks guys cost me close to 38$ to win 50 but was worth it this time around

     
   0   
now put it all on black Blink

     
   0   
Posted by StheP:
now put it all on black Blink


O helllll no ill have over 40$ on partypoker definitly gonna go for the foolproof no lose garentee roulette system weve all been admiring

------------
Kinda nice being on both the mobdraw winnings and safe winnings the same week Smile

Edited by arsenej1 (24 January 2016 @ 16:50 GMT)


     
   0   
Congratulations arsenej1, your crazy gambling finally paid off.

What do you mean you'll have 40$ on partypoker? 50$ US dollars is more like 65 canadian dollars, if your partypoker account is in CAD that is Blink

I think partypoker is the place to play if you like playing freerolls and making bankrolls from scratch.

     
   0   
Posted by TheMachineQC:
Congratulations arsenej1, your crazy gambling finally paid off.

What do you mean you'll have 40$ on partypoker? 50$ US dollars is more like 65 canadian dollars, if your partypoker account is in CAD that is Blink

I think partypoker is the place to play if you like playing freerolls and making bankrolls from scratch.


Someone said all u need is 40$ and your garenteed to win roulette lol its in the roulette strategy thread

     
   0   
Wow.....!!! finally you won arsenej1. Congratz !! Small profil but you could make withdrawal now Smile
or....would you gamble it again ? catch up mob safe and mob draw ? Big Smile Big Smile Big Smile . Good luck on what ever you play ! Smile

     
   0   
Posted by Serpang:
Wow.....!!! finally you won arsenej1. Congratz !! Small profil but you could make withdrawal now Smile
or....would you gamble it again ? catch up mob safe and mob draw ? Big Smile Big Smile Big Smile . Good luck on what ever you play ! Smile


Nah i cashed out last sunday...didnt wanna gamble agin as i could cashout. Still havent seen the money but no rush as it was freee. Im sure itll be in next week sometime

     
   0   
I won 50 mob safe shots in the week and used them once the lady got to $30 and saw each one happily taken by the lady of the safe and disregarded like meaningless love tokens, to discover some hours later that I was nowwhee near the mark of achieving her satisfaction. Maybe another time madam.

     
   0   
Congrats, Arsenej1 !

Now just a small question (please be nice with me, I'm still learning new things) :

If I guess the combination (MobSafe) , those 20 or 30 $ will be credited automatically in my FullTilt Account or do I need something else for cashout ?


     
   0   
Havta have a minimum of 50$ (5000) points to cash

     
   0   
Posted by arsenej1:
Posted by StheP:
now put it all on black Blink


O helllll no ill have over 40$ on partypoker definitly gonna go for the foolproof no lose garentee roulette system weve all been admiring

------------
Kinda nice being on both the mobdraw winnings and safe winnings the same week Smile


G'day mate

I just read this entire thread and yes it was kinda cool seeing you on both of them winning list at the same time.
I think I would like to do that a couple times a month from now on too. Smile
Hey if I gonna wish, then I might as well WISH BIG Big Smile

wishing you the best
be cool

Ronin Cool

     
Page 2 of 2Go to page: « Previous  1, 2  

BankrollMob Forum » BankrollMob.com » bammmmm didddder agin

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site. #AD

© 2021 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTER | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING