BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » BankrollMob.com » wtf did i do?


wtf did i do?  0   
Why is every saying im fucking 4 years old when im not i am 26 with a B'day coming up
also i make some vodka enraged and u guys think im 4!!

     
   0   
jus pulling your legs i guess. jus chill Smile

     
   0   
Relax mate its no problem ur 4 years old.
You know you must be 16 years to play online poker?
(Or is it 18 years?)

     
   0   
Posted by doomdy:
Relax mate its no problem ur 4 years old.
You know you must be 16 years to play online poker?
(Or is it 18 years?)

+1
It is 18 Btw

so you just have to wait 14years - But you will turn 18 in no time

     
   0   
I'd give him vodka too if he were my 4 year old

     
   0   
Nuke em

     
   0   
i gotta ask....ur parents know ur on the net?....or is your babysitter not properly supervising u?

     
   0   
This is exactly what he wants, come on guys/gals you all play poker, you should know the script.
At the moment you are playing his game.

     
   0   
Time to fold Big Smile

     
   0   
http://www.kidspokershop.com/

     
   0   
Posted by B1gfoot:
This is exactly what he wants, come on guys/gals you all play poker, you should know the script.
At the moment you are playing his game.

Maybe. But we play it even better than he does. Cool

     
   0   
Posted by mcsnakey765:
wtf did i u do?!


You were born....




....4 years ago Smile

Oh and you ripped off our fellow BRMers.

     
   0   
Man, this guy is so pathetic. I don't understand how people can be so dumb... And he's only 4 y.o. I can't think how that guy is gonna turn out when he'll turn 18 and will be legally drinking booze, and when he's gonna turn 26 as he claims he is that's just gonna be an apocalyps I guess Shock

     
   0   
yeah one bad mother trucker.pretty bloody smart for a four year old.you a mega genius,are you any good at poker tho.that is the question. Evil

     
   0   
Posted by shokaku:
Posted by B1gfoot:
This is exactly what he wants, come on guys/gals you all play poker, you should know the script.
At the moment you are playing his game.

Maybe. But we play it even better than he does. Cool

True
Posted by scl1975:
yeah one bad mother trucker.pretty bloody smart for a four year old.you a mega genius,are you any good at poker tho.that is the question. Evil

Sharkscope says NO Smile Super tilt.

     
BankrollMob Forum » BankrollMob.com » wtf did i do?

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site. #AD

© 2021 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTER | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING