English flag   Dansk (danish) flag     (18:22 GMT)
 
Username   Password  

BankrollMob Christmas logo  
Free no deposit poker bonuses Reviews Bankrolls - Free No Deposit Offers Poker Forum News: Poker, Casino, Betting & Bingo Sport Bets Poker Freerolls & Tournaments Leaderboards Support & FAQ
transparent separator

BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » BankrollMob.com » [SOLVED] Winner Poker Refuses To Payout Bonus

New Thread Forums Search Subscriptions Bookmarks

Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

  13-Sep-13, 00:26   #1
[SOLVED] Winner Poker Refuses To Payout Bonus 0 
montecristo 
Joined: Apr '08
Location: Norway
Age: 30 (M)
Posts: 12
I signed up on Winner Poker through BankrollMob to get the $200 No Deposit Bonus.

After clearing the first batch (1,500 points for $30), I made a deposit and have since then earned more than 6,250 points.

The total amount of points required to clear the entire bonus is 7,750. (1,500 + 1,250 + 2,500 + 2,500). I have raked for a total of $650 in cash games alone, which means that I have earned a total of 8,125 points. (12.5 points is awarded for each $1 raked).

On Monday this week I had earned more than the required amount of points. I converted 5,250 points into cash, another 1,680 on Tuesday, and another 840 on Wednesday. Keep in mind that there is no mention in the rules of this promotion that converting points to cash will make the earned points not count towards clearing the bonus.

Since I hadn't yet received the bonus earlier today, I emailed support asking why. They replied with this:

Dear xxx xxx,

Thank you for contacting the Winner Poker Customer Support Team.
We are writing in relation to your bonus query.

Upon checking, the first and second 30USD were issued to your account for accumulating the points required.

60USD will be issued once you have accumulated 2500WAP and last 65USD will be issued once 2500WAP has been accumulated. All in all, you still have $125.

Keep on playing and we wish you good luck!

Please do not hesitate to contact our support team 24hrs a day, 7 days a week.

Winner Poker Customer Support Team


I then made them aware that I had converted points to cash, and that they should check my points history because I in fact had reached the required amount of points. I got this reply:

Dear xxx xxx,

Thank you for contacting the Winner Poker Customer Support Team.
Please be informed that you still need to generate the required points, in order to receive the remaining bonus. As soon as you generate the required points, the bonus will be issued to your account within 24 to 72 hours.

Please do not hesitate to contact our support team 24hrs a day, 7 days a week.

Winner Poker Customer Support Team


In the email, they claim that "as soon as you generate the required points, the bonus will be issued to your account within 24 to 72 hours.".

I DID generate the required amount of points. I reached that goal on Monday, and converted points to cash AFTER doing so. Not that it should matter, since there are no rules against it, and since after earning enough points to clear a batch, NO points gets deducted from the account.

Is there anything BankrollMob can do about this?

If you managed to read all this, I salute you. Big Smile

Edited by Administrator (Tuesday, September 24, 2013 @ 08:35 GMT)


     
  13-Sep-13, 05:54   #2
  0 
Pjot 
Joined: May '08
Location: Sweden
Age: 48 (M)
Posts: 1362
Usually, when people whine about not being paid the bonus that they ought to, they are morons that haven't read through the conditions properly. But in your case, I have to admit that you seem to be right. At least based on what you write.

From the Winnerpoker mails, I get the impression that they do not really understand that you have actually earned the points.

I would answer their mail and ask if they have read your mails properly, and that all the points have been earned. As a start.

Good luck!

     
  13-Sep-13, 06:33   #3
  0 
magatt966 

Joined: Jan '09
Location: Italy
Age: 46 (M)
Posts: 3713
Posted by montecristo:

If you managed to read all this, I salute you. Big Smile


I did it and salute you back. Big Smile

I agree with Pjot: you are totally right and maybethey minunderstood your messages.
Keep on writing them back: use live chat (if winnerpoker have it), ask them to send you a report which contains the total rake you generated since the beginning (once they answer correctly thay cannot deny anymore you cleared the requirements to get your bonus).

keep us updated on this and let me ask you a question: why did you choose your nick? because of the italian island maybe?

     
  13-Sep-13, 07:28   #4
  0 
Macubaas 
Joined: Apr '11
Location: Romania
Age: 27 (M)
Posts: 6668
I took the effort to read what you had to say too and it seems that you are right!

I know that it happens rare but this definately seems legit. Keep us posted, this should be interesting how it will unfold.

     
  13-Sep-13, 15:45   #5
  0 
Mober 
Joined: Mar '09
Location: Greece
Age: 39 (F)
Posts: 10026
I also read all of your post Smile And you are right about it.
I hope as i keep saying in other threads that you have some screenshots to back up
your saying with the support.
What i get from all this is, that they dont have a "picture" from your account where
you had accumulated all the points.
They just take a simple look after you used them for conversion and they simply arent there. Smile
And thats their "excuse" i suppose.

Write them again,and make it more simple for them to grasp Smile cause some times, supports just
dont WANT to get what you are simply saying.

     
  13-Sep-13, 18:10   #6
  0 
montecristo 
Joined: Apr '08
Location: Norway
Age: 30 (M)
Posts: 12
Thanks to all of you for taking the time to read and reply, and thanks for the great advice! Worship

Winner Poker has now acknowledged the fact that I have earned enough points to release the entire bonus.

How it went down:

After their last email I replied back with details explaining my number of cash games hands and total amount of rake, and that I had converted points to cash earlier this week. I didn't get any reply.

This morning I took upon the advice from 'magatt966' of contacting Winner Poker through Live Chat. I asked the agent if he could check if I had earned enough points to release the entire bonus. He replied that I had earned 8,530 WAP, and that I would have to accumulate a total of 9,000 WAP in order to release the entire bonus.

I made him aware that I had made a deposit after the first batch, and that the total WAP needed should be 7,750. I waited for 30 min but got no reply back! Aww crap!

One hour ago I contacted support through Live Chat again. I asked the same question as earlier, but this time the agent suddenly said that she couldn't provide the information regarding my total accumulated WAPoints. What the hell?

After some back and forth with me letting her know that her colleague had given out that information earlier, and with her saying that I would have to send an email to support to get that information; I came through and resent the same email I had already sent containing details and explanations. I must admit that I was very frustrated during live chatting.

No more than 15 minutes later I get this email which made me happy:

Dear xxx xxx,

Thank you for contacting the Winner Poker Customer Support Team.
We are writing in regards to your Winner Poker account.

This email is in relation to your query about the bonus from your advertiser.

We have checked your account and found out that you have already generated the 5000 WAPoints, which is needed in order to get the bonus. Please be advised that the bonus should be issued to your account within 24 to 72 hours after generating the required points. Should you have further questions or concerns, please do not hesitate to send us an email, or contact our Online Support representatives for assistance.

Please do not hesitate to contact our support team 24hrs a day, 7 days a week.

Winner Poker Customer Support Team


Again, thanks to you all for your time and advice! Once I receive the bonus money, I'll post here to confirm.

Posted by magatt966:
why did you choose your nick? because of the italian island maybe?


Because of my love for the Cuban cigar with the same name as the island. Big Smile

Attached ImagesWP2.png WP1.png

     
  13-Sep-13, 21:26   #7
  0 
Tomic1891 
Joined: May '10
Location: Belgium
Age: 37 (M)
Posts: 24
i just started on winnerpoker a week ago.
maybe in a few years i can tell you if i had the same problem collecting my bonus or not Smile

     
  13-Sep-13, 21:55   #8
  0 
demodawggy 

Joined: Feb '12
Location: Canada
Age: 56 (M)
Posts: 5682
Eenie Meenie Mynie Moe,

Catch a weiner by the toe,

If they don't give you your bonus, pronto,

Get them out of your computer, by to morrow...

Really,....anyone who calls THEMSELVES winners,....really are.....winners.... if ya know what I mean...


     
  14-Sep-13, 05:53   #9
  0 
Pjot 
Joined: May '08
Location: Sweden
Age: 48 (M)
Posts: 1362
Frustrating, but good in the end. At least, it seems to end well.

However, anyone reading this thread, with the same bonus, should maybe remember not to redeem the points before the bonus has been paid out. It seems to be easier to prove that the points have been earned, if they are still on the account.

Hope you get the Dollar .

     
  14-Sep-13, 06:11   #10
  0 
magatt966 

Joined: Jan '09
Location: Italy
Age: 46 (M)
Posts: 3713
Posted by Pjot:
Frustrating, but good in the end. At least, it seems to end well.



just like sticking your d**k in the potatosallad I guess Tongue

     
  14-Sep-13, 07:41   #11
  0 
Pjot 
Joined: May '08
Location: Sweden
Age: 48 (M)
Posts: 1362
Posted by magatt966:
Posted by Pjot:
Frustrating, but good in the end. At least, it seems to end well.



just like sticking your d**k in the potatosallad I guess Tongue

What can I say? Some things needs to be done...

     
  14-Sep-13, 16:00   #12
  0 
Mober 
Joined: Mar '09
Location: Greece
Age: 39 (F)
Posts: 10026
The bad thing with such bonuses, or achievements in many sites is the fact that
they dont get credited automatically most of the times, and the support keeps failing
to see whats in front of them.

Good thing, it all went well. But from now on, do yourself a favour and start taking screenshots
of your account often. You never know what can happen......

     
  19-Sep-13, 16:08   #13
  0 
montecristo 
Joined: Apr '08
Location: Norway
Age: 30 (M)
Posts: 12
Update:

Still no bonus money in my account. I contacted Winner Poker Support since more than 72 hours has passed. I got this email in return:

Dear xxx xxx,

Thank you for contacting the Winner Poker Customer Support Team.
We are writing in relation to your bonus query.

Since the time frame has already passed and you still have not received the bonus, please be advised to coordinate with your advertiser for you to be further assisted regarding your concern.

Please do not hesitate to contact our support team 24hrs a day, 7 days a week.

Winner Poker Customer Support Team


I've now contacted BankrollMob and am hoping that they're more competent than the people at Winner Poker. I actually enjoyed their site and was under the impression that their support team was very decent - before this annoying problem occurred.

     
  19-Sep-13, 16:40   #14
  0 
TigerAxL 

Joined: Feb '11
Location: Romania
Age: 26 (M)
Posts: 392
yea,,,i had problems with theyr support to
it tooks 1 mounth to release my accont after they v asked for an ID
hey montecristo if i m not wrong i have to do those batch (1,2,3)in only 1 mounth no?
i didn t acomplished any of them in a mounth but still have 20€ ,if i ll make an deposit i still have to make rake for those 15$ recived at first?

     
  19-Sep-13, 16:59   #15
  0 
sergejcho 
Joined: Jun '13
Location: Macedonia, The former Yugoslav Republic of
Age: 63 (M)
Posts: 530
Today i wrote about the easy way to contact WinnerPoker. Open the Online Support on the menu's right corner and you will contact them in live chat , so its easy way to contact them , and they are really quick .Today i called by Online Support and i asked them about the withdrawls for users that make accounts via BRM code and they answered me that i need ID or Passport to prove my identity and to deposit min 10$ .

     
  19-Sep-13, 17:14   #16
  0 
gerardmr27 
Joined: Nov '11
Location: Netherlands
Age: 37 (M)
Posts: 7
shitty

     
  19-Sep-13, 17:58   #17
  0 
montecristo 
Joined: Apr '08
Location: Norway
Age: 30 (M)
Posts: 12
Posted by TigerAxL:
yea,,,i had problems with theyr support to
it tooks 1 mounth to release my accont after they v asked for an ID
hey montecristo if i m not wrong i have to do those batch (1,2,3)in only 1 mounth no?
i didn t acomplished any of them in a mounth but still have 20� ,if i ll make an deposit i still have to make rake for those 15$ recived at first?


Wow, a whole month?! That's ridiculous.

I'm not sure. The page for the bonus only state that you need to make a deposit OR rake $20 + fees within 90 days after receiving the bonus. So as it appears; you have infinite time. I would verify this with support if I were you.

Posted by sergejcho:

Today i wrote about the easy way to contact WinnerPoker. Open the Online Support on the menu's right corner and you will contact them in live chat , so its easy way to contact them , and they are really quick .Today i called by Online Support and i asked them about the withdrawls for users that make accounts via BRM code and they answered me that i need ID or Passport to prove my identity and to deposit min 10$ .

Read more: http://www.bankrollmob.com/forum.asp?mode=thread&id...


Yeah, someone in this thread advised me to do the same. The problem isn't with Winner Poker Support anymore, as they told me to contact BankrollMob in order to sort this out.

Thanks anyway!

     
  20-Sep-13, 06:09   #18
  0 
sergejcho 
Joined: Jun '13
Location: Macedonia, The former Yugoslav Republic of
Age: 63 (M)
Posts: 530
Montecristo , what is the status of bonus now , did they add the bonus ?
I want to make a deposit , because i make a account via Bankrollmob and i dont want this things happens to me , im bored with talking with live chat support , sometimes they are terrible , many times im pist-off and i want to F,.... them. sorry for vocabulary Smile

     
  20-Sep-13, 06:38   #19
  0 
SuperpokefA 
Joined: Jun '10
Location: Belgium
Age: 50 (M)
Posts: 178
I made an account at Winner poker with the Bankrollmob promotion code.
My 15$ is already on my account, so far so good.
Planning to start playing next week, so watch out Blink

I think that you need to make a deposit or pay 20$ rake (fees) within 90 days,
before you can withdraw the 15$.
As for the batch bonuses, i think that you have unlimited time to collect the points.

That's how i have interpreted the bonus page

     
  20-Sep-13, 12:33   #20
  0 
montecristo 
Joined: Apr '08
Location: Norway
Age: 30 (M)
Posts: 12
Posted by sergejcho:
Montecristo , what is the status of bonus now , did they add the bonus ?
I want to make a deposit , because i make a account via Bankrollmob and i dont want this things happens to me , im bored with talking with live chat support , sometimes they are terrible , many times im pist-off and i want to F,.... them. sorry for vocabulary Smile


They haven't given me my money yet. No reply from BankrollMob Support yet either.

I think it's safe to try and clear the bonus as long as you don't convert WAPoints to cash like I did. Their "automatic" system of verifying when you've earned enough points sucks.

Good luck 'SuperpokefA'!

     
Page 1 of 2Go to page:   1, 2  Next »

BankrollMob Forum » BankrollMob.com » [SOLVED] Winner Poker Refuses To Payout Bonus

 
Forum Rules | Support & FAQ

© 2016 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING
  Bookmark and Share