English flag   Dansk (danish) flag     (03:51 GMT)
 
Username   Password  

BankrollMob Christmas logo  
Free no deposit poker bonuses Reviews Bankrolls - Free No Deposit Offers Poker Forum News: Poker, Casino, Betting & Bingo Sport Bets Poker Freerolls & Tournaments Xmas Offers Support & FAQ
transparent separator

BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » News » The 100k Challenge

New Thread Forums Search Subscriptions Bookmarks

aug
22

BLOG: The 100k Challenge

Tags: blog, blogger pokershark74
Blog post published on Friday, August 22, 2014, written by pokershark74.
Eh mates! thank you all for the encouragement and comments on my first Blog post as an official Mob blogger. I do feel I should point out that my first post was an oldie from my old blog on here so I may seem repetitive here with my goals list, but the main part of this BP is for the 100k challenge. So lets get right into that shall we: The other day i finally ousted my best finish in a 100k fr[...]   Read more » The 100k Challenge

  22-Aug-14, 08:44   #1
The 100k Challenge 0 
pochui 

Joined: May '08
Location: Lithuania
Age: 32 (M)
Posts: 8643
having goals is a very good goal Smile ok now back to the odd thing: why the $420 figure... for more eye catching move you could've opted for $418.67 or just stuck with the more usual $400-500?
anyways as always i can only wish you (and every other mobbits out there) to succeed with your goals and never give up if things don't go according to plan.

     
  22-Aug-14, 08:48   #2
  0 
pokershark74 

Joined: Feb '11
Location: Canada
Age: 27 (M)
Posts: 831
Posted by pochui:
having goals is a very good goal Smile ok now back to the odd thing: why the $420 figure... for more eye catching move you could've opted for $418.67 or just stuck with the more usual $400-500?
anyways as always i can only wish you (and every other mobbits out there) to succeed with your goals and never give up if things don't go according to plan.


In Canada and some other places 420 is a special number lol April 20th is sort of an unofficial holiday of pot Agree And I 100% having goals is indeed a very good goal i find those whose goal is to have no goals lack a certain ambition and drive Tongue thanks for the post pochui cheers Thumbs Up

     
  22-Aug-14, 08:49   #3
  0 
Theapple 

Joined: Sep '13
Location: Bosnia and Herzegovina
Age: 29 (M)
Posts: 1552
meh challenge, that one is easy why not set the bar a bit higher ? Big Smile

seriously now, good luck with your challenge because you are gonna need it. You are gonna cashout every once in a while though, and not wait til you hit 100k to cashout, right? Tongue

not say how playing micros with br of $91,938 wouldnt be fun but still... -.-

     
  22-Aug-14, 08:51   #4
  0 
LIKEIT27 
Joined: Jul '08
Location: Netherlands
Age: 36 (M)
Posts: 704
Gl with youre challange...
Keep it steady and go up and up Smile

----------------------------------------------------------------------------
Bankrollmob is the greatest site ever, and i am proud to be a member,
Of this nice and friendly community from people all over the world.......
So Bankrollmob compliments for making this Super site/forum

http://www.bankrollmob.com/


     
  22-Aug-14, 08:58   #5
  0 
pokershark74 

Joined: Feb '11
Location: Canada
Age: 27 (M)
Posts: 831
cashed that 100k not as deep as I wanted to got hit with a mega cooler around 150 people left got my Queens all in pre against pocket aces and kings, the aces held lol also picked up a few ps points and a small cash for 20th in the brm league. I wont have a laptop for a couple days so was nice to get a little start before i go mia. oh also got knocked out of the next 100k bout 35 mins in running queens into aces lol funny world eh

------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------

@The apple cheers mate! that's jokes playing freerolls till a hundred grand lmfao my corpse will rot before i finish that quest! And it would be a hoot playing micros with that balance lol somebody starts giving you crap and your like well i got 90k mofu! then you can show the screen shot when they want proof ROFL!!!

@LIKEIT27 cheers to you as well me amigo thanks for the support!

Edited by pokershark74 (Friday, August 22, 2014 @ 09:02 GMT)


     
  22-Aug-14, 13:57   #6
  0 
yout85 
Joined: May '12
Location: United Kingdom
Age: 31 (M)
Posts: 2016
Good luck with this - it will get frustrating, so just try not to let it bother you.

One thing I think you may have overlooked - You will only be able to play the 100k freeroll when ChromeStar, but won't keep that if you're only playing freerolls... I guess once a month you could withdraw $10 then deposit $10 again at the start of the next month with bonus code 100k... Would that be breaking your rules?

     
  22-Aug-14, 14:06   #7
  +1 
jeffaboy 
Joined: Jan '14
Location: Netherlands
Age: 20 (M)
Posts: 863
I like your goals mate good luck with them Smile and i like your cat aswell haha Big Smile cheers and i hope u make it at the tables Big Smile

     
  22-Aug-14, 14:20   #8
  0 
marqis 

Joined: Sep '10
Location: Netherlands
Age: 48 (M)
Posts: 1631
$420 from Pokerstars freerolls?

You're in it for the long haul then...
Good luck!

     
  22-Aug-14, 14:35   #9
  0 
Heskor 
Joined: May '13
Location: Mauritius
Age: 25 (M)
Posts: 2659
Cheers mate nice first blog post and good luck in your challenge yeah you always regret the what if you have not busted, you could have gone far if it was not for that hand and so on but at the end of the day you will have to deal with it and just let it ride as one day if you lucky you will get to the jackpot also if you work harder the luck will come more often, somebody told me this and i tend to work hard even in freerolls. Also very nice picture in your post, donkey in a bulls eye picture lol. Anyway have fun and good luck mate at the tables!

     
  22-Aug-14, 17:46   #10
  +1 
RoninHarper 

Joined: Nov '12
Location: Canada
Age: 48 (M)
Posts: 4440
G'day mates

Just wanted to wish you luck on your personal challenge mate.
Truly hope you have great success.
Wishing you all the best
be cool

Ronin Cool

     
  22-Aug-14, 22:27   #11
  0 
demodawggy 

Joined: Feb '12
Location: Canada
Age: 56 (M)
Posts: 5682
Yes,...wishing HUGE success...!!! Smile Thumbs Up Dollar

4:20...? At 4:20pm on April 20th,.....EVERYbody's blowin' FATTies..... Big Smile Worship

4:20....731 times per year.... Big Smile

I got an idea from this thread,... Maybe PS should add a 'Leaderboard' element to the $100K Priviledge Freerolls somehow,....similar to the 1 or 3 month ones BrM does... Question

     
  23-Aug-14, 09:21   #12
  0 
LIKEIT27 
Joined: Jul '08
Location: Netherlands
Age: 36 (M)
Posts: 704
Posted by pokershark74:
Posted by pochui:
having goals is a very good goal Smile ok now back to the odd thing: why the $420 figure... for more eye catching move you could've opted for $418.67 or just stuck with the more usual $400-500?
anyways as always i can only wish you (and every other mobbits out there) to succeed with your goals and never give up if things don't go according to plan.


In Canada and some other places 420 is a special number lol April 20th is sort of an unofficial holiday of pot Agree And I 100% having goals is indeed a very good goal i find those whose goal is to have no goals lack a certain ambition and drive Tongue thanks for the post pochui cheers Thumbs Up



I know 420
Big Smile Cool

Gl with the challange ....how are you proceeding?



----------------------------------------------------------------------------
Bankrollmob is the greatest site ever, and i am proud to be a member,
Of this nice and friendly community from people all over the world.......
So Bankrollmob compliments for making this Super site/forum
To all the people that are at the forum,
Have fun today and Gl at the tables may the pokergods be with u

Read more: http://www.bankrollmob.com Big Smile


     
  24-Aug-14, 08:15   #13
  0 
doubletop777 
Joined: Mar '11
Location: United Kingdom
Age: 47 (M)
Posts: 5552
This is a very optimistic goal to reach because these freeroll's are notoriously difficult to cash in. I wish you all the best in this venture and i look forward to reading regular updates

     
  25-Aug-14, 18:44   #14
  0 
ammytyagi 
Joined: Aug '13
Location: India
Age: 23 (M)
Posts: 21
Min cash from 100k is very easy but getting in top 100 is difficult. Good luck for your goal.

     
  25-Aug-14, 18:57   #15
  0 
Fakiry 

Joined: Apr '09
Location: Portugal
Age: 37 (M)
Posts: 4764
That was a very nice result you got on that freeroll. You know it won't be easy to beat that record of yours, but it's possible, you already know how to do it: playing the same way you played this one. I guess you may tell us next time you were one of the first to be eliminated the next time you try it because it's so easy to be put away from this by some donk it's almost unbelievable there are really nice players who get to the final levels in order to get the money from the paid places. I never had what it takes to be paid on the 100k Freeroll, but i guess i only played once or twice with attention, max, so it's not that bad. Good luck for the next times!

     
  26-Aug-14, 20:45   #16
  0 
pokershark74 

Joined: Feb '11
Location: Canada
Age: 27 (M)
Posts: 831
@ yout for now i have tickets from my last deposit ideally i will reach my goal before running out of the or my chrome.

Thanks yall! Thumbs Up Looking forward to getting back at it when i get my com back Aww crap! Aww crap! the day after my fourth place i got like 82nd then that 150ish finish hopefully i can bink one or 2 if i got first twice lol thats over 420 Agree

@Jeffaboy TY Big Smile Big Smile Big Smile Thats Izzy! one of my 3 cats Agree

     
  27-Aug-14, 08:32   #17
  0 
LIKEIT27 
Joined: Jul '08
Location: Netherlands
Age: 36 (M)
Posts: 704
Nice Pokershark74,...

I know someone that did they same....
He started with 0 at his blog and he is now over 10k.......

From zero to hero Big Smile

The challange was named Chris ferguson 0 till 10 k....
It take a lot off effort but he finay made it,
And now he lever look back anymore Blink

There are a bunch off people that did challenges they are doing great now......
Soooooooooooooooo remember never give up,..
When you play and read and learn strategy then you can become the next guy,
That went from nothing to $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Gl soooooooo whats youre bankroll now at the moment?

Greetings from the netherlands

     
  28-Aug-14, 00:11   #18
  0 
pokershark74 

Joined: Feb '11
Location: Canada
Age: 27 (M)
Posts: 831
My roll is 20.01 currently i figure if i get a first place i will throw a freeroll or small buy in tournament on my home game for forum posters or the goal Thumbs Up

------------
Posted by LIKEIT27:
Nice Pokershark74,...

I know someone that did they same....
He started with 0 at his blog and he is now over 10k.......

From zero to hero

Greetings from the netherlands



and back to zero

     
  30-Aug-14, 10:55   #19
  +1 
LIKEIT27 
Joined: Jul '08
Location: Netherlands
Age: 36 (M)
Posts: 704
Posted by pokershark74:
My roll is 20.01 currently i figure if i get a first place i will throw a freeroll or small buy in tournament on my home game for forum posters or the goal Thumbs Up

------------
Posted by LIKEIT27:
Nice Pokershark74,...

I know someone that did they same....
He started with 0 at his blog and he is now over 10k.......

From zero to hero

Greetings from the netherlands



and back to zero


Nope he still doing fine,
But it takes a lot off effort you have to know Icm-------Equity-----.
U can use programs to keep track off youre play but also keep track,.
Of how many times youre opponent 3bet and is he agr % vpip%
And all the stuff its hard to do all the things but you will be getting way better then iff you dont look at it..

     
BankrollMob Forum » News » The 100k Challenge

 
Forum Rules | Support & FAQ

© 2016 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING
  Bookmark and Share