BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Mob Points » Mobpoints WinnerPoke


Mobpoints WinnerPoke  0   
Hello.

Participate WinnerPoker supply, perform the required 1000 points but the request to be added Mobpoints 5000 is in the process, the application is made from the July 5 and has more than 4 days and no response.

     
   0   
they must be busy but it will be sorted...............

     
   0   
Posted by moninj:
Hello.

Participate WinnerPoker supply, perform the required 1000 points but the request to be added Mobpoints 5000 is in the process, the application is made from the July 5 and has more than 4 days and no response.


don't worry! the godfather is honest, and you will get your money soon if he had promissed Blink

     
   0   
Posted by Kerdisas:
don't worry! the godfather is honest, and you will get your money soon if he had promissed Blink

dang im always the last to know, we got a godfather too now yippie Big Smile
when can i see him for favor Tongue Tongue

     
   0   
Posted by SuperNoob:
Posted by Kerdisas:
don't worry! the godfather is honest, and you will get your money soon if he had promissed Blink

dang im always the last to know, we got a godfather too now yippie Big Smile
when can i see him for favor Tongue Tongue


for sure there is a man who owns all this 'dirty business' Smile but you never will know him as you are just a simple mobster. godfather is a godfather, not a pop star to be known by everybody Big Smile

     
   0   
Posted by Kerdisas:
Posted by SuperNoob:
Posted by Kerdisas:
don't worry! the godfather is honest, and you will get your money soon if he had promissed Blink

dang im always the last to know, we got a godfather too now yippie Big Smile
when can i see him for favor Tongue Tongue


for sure there is a man who owns all this 'dirty business' Smile but you never will know him as you are just a simple mobster. godfather is a godfather, not a pop star to be known by everybody Big Smile
his
yeah I'm pretty sure it's not his own pic the admin/godfather has on his profile.
But noone knows
Spade Club Heart Diamond

     
   0   
Posted by tongerlo:
Posted by Kerdisas:
Posted by SuperNoob:
Posted by Kerdisas:
don't worry! the godfather is honest, and you will get your money soon if he had promissed Blink

dang im always the last to know, we got a godfather too now yippie Big Smile
when can i see him for favor Tongue Tongue


for sure there is a man who owns all this 'dirty business' Smile but you never will know him as you are just a simple mobster. godfather is a godfather, not a pop star to be known by everybody Big Smile
his
yeah I'm pretty sure it's not his own pic the admin/godfather has on his profile.
But noone knows
Spade Club Heart Diamond


lol! even more to say: noone will ever know, if Admin is a Godfather himself. I guess not. But posibly he knows him personally, because he is not an ordinar mobster Smile

     
   +1   
Message deleted due to stupidity of user

     
   0   
Posted by BoyElectric:
Message deleted due to stupidity of user


aww.. I wanna know what your wrote now.

     
   0   
Posted by BoyElectric:
Message deleted due to stupidity of user

roflmao
classic, thx man u made me smile +1 to u Thumbs Up Thumbs Up Worship Worship

to OP
wait for few days, as its all done manually. so have some patience Big Smile

Edited by SuperNoob (11 July 2010 @ 02:17 GMT)


     
   0   
still no mobpoints 5000, assumed to be 2-4 days

     
BankrollMob Forum » Mob Points » Mobpoints WinnerPoke

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site. #AD

© 2022 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTER | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING
  Please Play Responsibly