BankrollMob Forum

BankrollMob Forum » Mob Points » OMG! I won the mob draw.


Page 1 of 3Go to page:   1, 2, 3  Next »

OMG! I won the mob draw.  0   
Can't believe it, Smile 50 bux I'll take it Smile Thx

     
   0   
yeah you rat, lol, how many tickets did you buy ? congrats Aww crap!

     
   0   
Niceone cyclonisz2, hope you turn it in to an even bigger win at the tables.

     
   0   
Nice one well done an early new year present. Thumbs Up

     
   0   
Cool you the Mob draw & I won a freeroll Thumbs Up lucky us Blink yeah I would like to know too how many tickets you bought.


     
   0   
I gues a question... can you transfer the 50 dollars to any poker account that is related with the forums? I can't remember ^_^

Also grats on the win!

     
   0   
Posted by Coltsboy14:
I gues a question... can you transfer the 50 dollars to any poker account that is related with the forums? I can't remember ^_^

Also grats on the win!


You can transfer the money directly to Kickoffpoker, Partypoker or Fulltillt. But you can also transfer it to Netteller or Moneybookers and do wih it whatever you like Thumbs Up

     
   0   
Congrats men Worship

     
   0   
Congrats Smile Spend it wisely

     
   0   
Congrats, but next time - let me win, please Big Smile

     
   0   
Good 4 you...my points go there....every point I earn, every point I lose in the draw...lol

     
   0   
Yeeehaaa! Finally it pays off! I won too, buying 800 tickets.

But cant find the FTP transfer option any longer. And kickoffpoker has less traffic than the sahara desert.
Sad.

     
   0   
Congrad man. What a lucky guy you are. Can you transfer that 50 dollars to like Pokerstar or no?

     
   0   
Posted by Divinitas:
Yeeehaaa! Finally it pays off! I won too, buying 800 tickets.

But cant find the FTP transfer option any longer. And kickoffpoker has less traffic than the sahara desert.
Sad.


Wow unbelievable that you need 800 tickets to have a chance to win, guess the 35 tickets I usually buy not enough Shock

     
   0   
Good work ...you lucky b........ hahahaha Great Dollar Big Smile

     
   0   
Posted by Calmplay:
Posted by Divinitas:
Yeeehaaa! Finally it pays off! I won too, buying 800 tickets.

But cant find the FTP transfer option any longer. And kickoffpoker has less traffic than the sahara desert.
Sad.


Wow unbelievable that you need 800 tickets to have a chance to win, guess the 35 tickets I usually buy not enough Shock



Haha, thats nothing Big Smile

Altogether I payed 3000 points for these 5000 points.
But its a risk free and funny form of gambling.
I would even gladyly have payed 5005 points for it, just to see the " You´re a winner" letter via Mob Mail. Tongue

     
   0   
hrhr buy from ur 5000 mob points 5000 more tickets mybe u win next time twice Big Smile

     
   0   
Great!!!


But i think i was becomming crazy to quess 800 things heheh

But nice job sir!

     
   0   
i bought 2220 fucking tickets. lol

     
   0   
Nice, would be funny if you spent $50 on the draw Smile

I wish I would have entered. I'd take a 51%-49% any day, as long as I could afford it Smile

     
Page 1 of 3Go to page:   1, 2, 3  Next »

BankrollMob Forum » Mob Points » OMG! I won the mob draw.

 
Forum Rules | Support & FAQ

Disclosure: BankrollMob may earn a commission based on the advertisement material on this site. #AD

© 2021 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTER | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING