(14:06 GMT)
Username   Password  
BankrollMob logo  
Promotions Reviews Bankrolls - Free No Deposit Offers Poker Forum News: Poker, Casino, Betting & Bingo Sport Bets Poker Freerolls & Tournaments Leaderboards Support & FAQ
transparent separator
POKER CASINO BINGO BETTING
transparent separator

BankrollMob Poker News

mar
31

Luke "__FullFlush1__" Schwartz's attack on "jungleman12"

Tags: daniel cates, fight, full tilt, jungleman12, Luke Schwartz, personal attacks, rude, __FullFlush1__.
Posted on 31 March 2011 by "T".

The Englishman Luke Schwartz is well-known troublemaker in the poker world. For example, he has been banned from several casinos due to misbehavior and stealing. However, there hasn't been much talk about him lately and it almost seemed like his character had changed for the better for a while. Well, that was until a few days ago when he once again got himself into trouble after personal attacks on Daniel "jungleman12" Cates.

Luke "__FullFlush1__" Schwartz' was grinding on Full Tilt Poker and was doing very well. In fact, he ended up winning 50,000 dollars that day. But still he couldn't keep his mouth shut when Daniel "jungleman12" Cates sat down at his table. When Schwartz wrote "wtf do u want u autistic spaz" in the chat, Cates had enough and left the table without saying a word. 


« Poker News   /   Comment on this news » Bookmark and Share

Related Articles:

48 comments for "Luke "__FullFlush1__" Schwartz''s attack on "jungleman12""

 Flippedchips31/03/2011 10:18:12 GMT
lmao this guy really is a dickhead but there is something about him i like to see and just say what a dickhead this guy is and laugh
 jessthehuman31/03/2011 10:47:09 GMT
"wtf do u want u autistic spaz" That's brilliant. I'm gonna use that one.
 BMWman31/03/2011 10:56:12 GMT
Once again it all comes down to "respect" in poker. Less and less respect everyday. Just sickening...
 blade198431/03/2011 11:03:50 GMT
you are so right BMWman todays players do not know what respect is
 Jackjin31/03/2011 12:04:54 GMT
lmao im going to use that one too..very nice
 Mast3rKush31/03/2011 13:04:37 GMT
hahaha schwartz cracks me up, as much as i dislike the guy, he is entertaining!
 mahdrof31/03/2011 13:48:17 GMT
Always easy to talk smack when you only have a computer and keyboard in front of you. The times when I have played live I sometimes have had to watch what I say, or get what's left of my teeth knocked out.
 huffinator31/03/2011 14:18:55 GMT
Sorry i cant bring myself to wanna watch someone just talk smack to someone like jungleman (one of the most watched guys on internet) if you havnt got anything good to say then dont say it.Have a great day
 Niklas9131/03/2011 14:41:50 GMT
I really just don't get it.. Why is he entertaining? Yea, maybe the first time can be fun to see someone rage and just laugh at him.. But if he keeps on being a jerk?

Can someone explain that to me?
 Fakiry31/03/2011 14:55:08 GMT
This guy really has bad character. Some, like me, dont bother reading everything other guys write in the chat, but i guess that, at this level, hat should be something sacred, which means that respect is something to have always, in any moment, whatever the condition, even online!

------------
This guy really has bad character. Some, like me, dont bother reading everything other guys write in the chat, but i guess that, at this level, hat should be something sacred, which means that respect is something to have always, in any moment, whatever the condition, even online!
 shokaku31/03/2011 15:54:53 GMT
Posted by jessthehuman:
"wtf do u want u autistic spaz" That's brilliant. I'm gonna use that one.

Only possible answer: "I want to eat the stolen sandwich"
 sweetnancy31/03/2011 16:25:40 GMT
hahahahaha how can he say that..........
hessss so ugly, he look like a retard
 B1gfoot31/03/2011 17:05:01 GMT
LOL, some brits have crude humer, and cates was a little baby here, lets face it chances are cates would have won some money why run away.
personal attacks...well attack, and why was it personal? Iis he a autistic spaz?
I hear a lot worse passing the bingo que
 Flippedchips31/03/2011 18:58:18 GMT
yea im the same the guy annoys the life out of me but there is something about him, i always like to watch him as he is such a twat but to be fair he is good player as well just a dickhead Big Smile Big Smile
 hoodi42031/03/2011 19:13:04 GMT
I remember when i was younger and first learning poker, I was taught table "etiquette", I was told it was a gentleman's game, and to learn to keep my composure at the tables, and I try to hold to that maxum, no matter whether it's real or virtual felt. I don't worry about others, I know they think they can get under my skin, but u have to let them. I only worry about me, bc that's the only person I can control, and to me it will always be a gentleman's game...So a**holes beware! Cool
 andy552131/03/2011 21:50:59 GMT
luke is a wanker no need for what he said i wouldnt think twice about teaching him a lesson if he said that to me but a good player none the less.
 p0ck3tr0ck3t31/03/2011 22:44:31 GMT
i like luke schwartz as a poker player but his attitude at the poker table is bad. he needs to chill out an stop with the BS. i really think he just needs to grow up. as for ppl sayin there gonna use the autistic spaz thing u make me sick how would u feel if some1 close to u had autismn an some1 said that about em
 JazzyJeff31/03/2011 23:21:13 GMT

I definitly don't like disrespecting behaviour like this and it's the oposite of my
pokerapproach. But i must agree he's a character and sometimes funny to
watch. Like Al Pacino said in Scarface: You need people like me so you can point
your fucking fingers and say that's the bad guy. Smile Cool
 carnieguy01/04/2011 01:13:39 GMT
Well it's unfortunate that he would say that, I'd like to hear hs say that live while I'm at a table. As the father of an autistic child Id do exactly what I want and knock him slap the fuck out.
 jessthehuman01/04/2011 04:13:49 GMT
Posted by p0ck3tr0ck3t:
as for ppl sayin there gonna use the autistic spaz thing u make me sick how would u feel if some1 close to u had autismn an some1 said that about em


That's such a ridiculous argument. I can't believe somebody who is 20yrs old still thinks like that. Going by your rational how would ANY comedian be able to make ANY jokes ? They'd always be offending somebody who knew somebody who had/was/is something.

Seriously.

------------
Oh

FYI: When somebody makes jokes about things are says things that directly relate to somebody I know - I don't take it personally and if its funny I still laugh. Why ? Because I'm not a wanker.
 Flippedchips01/04/2011 04:18:22 GMT
Posted by jessthehuman:
Posted by p0ck3tr0ck3t:
as for ppl sayin there gonna use the autistic spaz thing u make me sick how would u feel if some1 close to u had autismn an some1 said that about em


That's such a ridiculous argument. I can't believe somebody who is 20yrs old still thinks like that. Going by your rational how would ANY comedian be able to make ANY jokes ? They'd always be offending somebody who knew somebody who had/was/is something.

Seriously.

------------
Oh

FYI: When somebody makes jokes about things are says things that directly relate to somebody I know - I don't take it personally and if its funny I still laugh. Why ? Because I'm not a wanker.


lol i was thinking the same would you take offense to someone saying something bad about someone with saggy tits because you are close to someone with saggy tits Big Smile Big Smile
 jessthehuman01/04/2011 04:24:01 GMT
Yeah ^ I dunno how this guy is a poker player.. if you wanna talk about "levels" he is thinking about this on roughly a 13yr old level.. Seriously, 20yrs old and this is as far as he has thought it through.
 p0ck3tr0ck3t01/04/2011 10:28:38 GMT
Posted by Flippedchips:
Posted by jessthehuman:
Posted by p0ck3tr0ck3t:
as for ppl sayin there gonna use the autistic spaz thing u make me sick how would u feel if some1 close to u had autismn an some1 said that about em


That's such a ridiculous argument. I can't believe somebody who is 20yrs old still thinks like that. Going by your rational how would ANY comedian be able to make ANY jokes ? They'd always be offending somebody who knew somebody who had/was/is something.

Seriously.

------------
Oh

FYI: When somebody makes jokes about things are says things that directly relate to somebody I know - I don't take it personally and if its funny I still laugh. Why ? Because I'm not a wanker.


lol i was thinking the same would you take offense to someone saying something bad about someone with saggy tits because you are close to someone with saggy tits Big Smile Big Smile


not a rediculous argument. i have a brother slightly older than me who is autistic hes had insults all his life hes been bullied hes been hit had things thrown at him. i dont think ud think it was rediculous if it was u who had to help YOUR brother when he was scared to go outside scared to see people and wouldnt even visit family. so b4 u start with your smart ass comments try an look at it from the point of view of somone that has to care for some1 who is autistic. maybe if u were in the same situation as me ud think about what u were saying
 dozn0101/04/2011 10:57:35 GMT
what a spaz as if you say that ..................... Big Smile
 p0ck3tr0ck3t01/04/2011 11:06:43 GMT
Posted by dozn01:
what a spaz as if you say that ..................... Big Smile


that aimed at me doz?
 jessthehuman01/04/2011 11:10:22 GMT
Posted by p0ck3tr0ck3t:
Posted by Flippedchips:
Posted by jessthehuman:
Posted by p0ck3tr0ck3t:
as for ppl sayin there gonna use the autistic spaz thing u make me sick how would u feel if some1 close to u had autismn an some1 said that about em


That's such a ridiculous argument. I can't believe somebody who is 20yrs old still thinks like that. Going by your rational how would ANY comedian be able to make ANY jokes ? They'd always be offending somebody who knew somebody who had/was/is something.

Seriously.

------------
Oh

FYI: When somebody makes jokes about things are says things that directly relate to somebody I know - I don't take it personally and if its funny I still laugh. Why ? Because I'm not a wanker.


lol i was thinking the same would you take offense to someone saying something bad about someone with saggy tits because you are close to someone with saggy tits Big Smile Big Smile


not a rediculous argument. i have a brother slightly older than me who is autistic hes had insults all his life hes been bullied hes been hit had things thrown at him. i dont think ud think it was rediculous if it was u who had to help YOUR brother when he was scared to go outside scared to see people and wouldnt even visit family. so b4 u start with your smart ass comments try an look at it from the point of view of somone that has to care for some1 who is autistic. maybe if u were in the same situation as me ud think about what u were saying


you're wrong. And I'm speaking from a similar type of situation and my LACK of reaction to it - stop taking things so personally when they're clearly not. Man up.

------------
FYI: This has nothing. And I mean NOTHING to do with autism.. What about using the word "gay" you ever called anything gay ? how you reckon gays feel ? I'll tell you how. They dont give a fuck. Cause they aint little bitches. like you.
 p0ck3tr0ck3t01/04/2011 11:22:41 GMT
"wtf do u want u autistic spaz" NOTHING to do with autism Aww crap! Aww crap!
i take it personally because of the situation im in. u dont know anything about me so how can u judge me an start insulting me for something that would offend me?
im sure ud say something if some1 said something that would offend u but wouldnt offend them.
 Flippedchips01/04/2011 11:24:09 GMT
i think the point was that thr statement was not meant for someone who was autistic thats clear, people who do stuff like that deserve a kicking in my eyes but what we were saying is that you cant take offense to things like that just because you are close to someone. Im not sticking up for luke here but im sure jungleman is not really autistic, luke is out of order but the point is hes not calling someone who is autistic an autistic spaz if he was then thats another thing all together but hes not.
 p0ck3tr0ck3t01/04/2011 11:36:18 GMT
Posted by Flippedchips:
i think the point was that thr statement was not meant for someone who was autistic thats clear, people who do stuff like that deserve a kicking in my eyes but what we were saying is that you cant take offense to things like that just because you are close to someone. Im not sticking up for luke here but im sure jungleman is not really autistic, luke is out of order but the point is hes not calling someone who is autistic an autistic spaz if he was then thats another thing all together but hes not.


ohhh.... iv never seen cates and i didnt know he wasnt autistic as it states in the news feed it was a personal attack on cates so i assumed that he was with him taking offense. then when i saw comments with ppl say thats brilliant pissed me off. i wish u woulda said this b4 then me an jess wouldnt have had our lil argument.

@jessthehuman i appologize for th lil rant its clear now that i missunderstood what u were saying.
thanks flippedchips for clearing it up.

Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap!
 Flippedchips01/04/2011 11:38:51 GMT
yea hes a nosebleed player on stars and tilt Smile
 jessthehuman01/04/2011 11:59:47 GMT
Posted by p0ck3tr0ck3t:
Posted by Flippedchips:
i think the point was that thr statement was not meant for someone who was autistic thats clear, people who do stuff like that deserve a kicking in my eyes but what we were saying is that you cant take offense to things like that just because you are close to someone. Im not sticking up for luke here but im sure jungleman is not really autistic, luke is out of order but the point is hes not calling someone who is autistic an autistic spaz if he was then thats another thing all together but hes not.


ohhh.... iv never seen cates and i didnt know he wasnt autistic as it states in the news feed it was a personal attack on cates so i assumed that he was with him taking offense. then when i saw comments with ppl say thats brilliant pissed me off. i wish u woulda said this b4 then me an jess wouldnt have had our lil argument.

@jessthehuman i appologize for th lil rant its clear now that i missunderstood what u were saying.
thanks flippedchips for clearing it up.

Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap!


OH ! Ok - well I appologise to then !

I completely agree - if cates was actually autistic then that would be a completely fucking disgusting thing to say.


Thumbs Up
 xxxYUMIxxx01/04/2011 12:33:41 GMT
I believe this guy uses his mouth as a tactic to tilt opponents a lot...he has been doing it to way too many people, especially Tom Dwan...he's a real prick!
 missjazz01/04/2011 13:43:22 GMT
if i ever get the chance im just gunna batter him. end of
 Fingers01/04/2011 14:29:56 GMT
LOL i bet this article had more views than any of the other headlines. Just the name Luke Schwartz gets readers looking' i dont see what the big deal is i seen crap like this thousands of times at micro stakes what makes this so mutch worse just because its more money? im sure Daniel Cates couldnt care less and left without thinking twice about what he said, as im sure schwartz wil say many more comments to people who beat him regurlarly. Not everyone has respect, everybody is different.. No biggie NO BIGGIE ...just as long as they dont cross any lines with racism or discrimination or whatever then.... pffff let luke say woteva woteva
 B1gfoot01/04/2011 17:40:32 GMT
Posted by jessthehuman:
Posted by p0ck3tr0ck3t:
Posted by Flippedchips:
i think the point was that thr statement was not meant for someone who was autistic thats clear, people who do stuff like that deserve a kicking in my eyes but what we were saying is that you cant take offense to things like that just because you are close to someone. Im not sticking up for luke here but im sure jungleman is not really autistic, luke is out of order but the point is hes not calling someone who is autistic an autistic spaz if he was then thats another thing all together but hes not.


ohhh.... iv never seen cates and i didnt know he wasnt autistic as it states in the news feed it was a personal attack on cates so i assumed that he was with him taking offense. then when i saw comments with ppl say thats brilliant pissed me off. i wish u woulda said this b4 then me an jess wouldnt have had our lil argument.

@jessthehuman i appologize for th lil rant its clear now that i missunderstood what u were saying.
thanks flippedchips for clearing it up.

Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap!


OH ! Ok - well I appologise to then !

I completely agree - if cates was actually autistic then that would be a completely fucking disgusting thing to say.


Thumbs Up

Well, would it? You call a gay gay, a blind man blind, so if he was autistic, then I guess its not sick to call him autistic, now spaz, well thats a plane stupid thing to say, derived from the spastic socity that no longer exsists its kinda a pointless word, BTW its now Called Scope, so Autistic Scopie would be more fitting, if he was..
Also before any one gets on thier horse, Iv done lots of charity work in the past working along side of people who were/are autistic, and guess what they have humor!!! Yep they do, the only people who get offended are those who feel sorry for them, and they dont need your pitty, your hang up not thiers.
 ierons01/04/2011 18:23:18 GMT
"hahahahaha how can he say that..........
hessss so ugly, he look like a retard"

+1
 dealmeout101/04/2011 21:03:06 GMT
Well it's unfortunate that he would say that, I'd like to hear hs say that live while I'm at a table. As the father of an autistic child Id do exactly what I want and knock him slap the fuck out.
 jessthehuman01/04/2011 23:56:00 GMT
Posted by B1gfoot:
Posted by jessthehuman:
Posted by p0ck3tr0ck3t:
Posted by Flippedchips:
i think the point was that thr statement was not meant for someone who was autistic thats clear, people who do stuff like that deserve a kicking in my eyes but what we were saying is that you cant take offense to things like that just because you are close to someone. Im not sticking up for luke here but im sure jungleman is not really autistic, luke is out of order but the point is hes not calling someone who is autistic an autistic spaz if he was then thats another thing all together but hes not.


ohhh.... iv never seen cates and i didnt know he wasnt autistic as it states in the news feed it was a personal attack on cates so i assumed that he was with him taking offense. then when i saw comments with ppl say thats brilliant pissed me off. i wish u woulda said this b4 then me an jess wouldnt have had our lil argument.

@jessthehuman i appologize for th lil rant its clear now that i missunderstood what u were saying.
thanks flippedchips for clearing it up.

Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap! Aww crap!


OH ! Ok - well I appologise to then !

I completely agree - if cates was actually autistic then that would be a completely fucking disgusting thing to say.


Thumbs Up

Well, would it? You call a gay gay, a blind man blind, so if he was autistic, then I guess its not sick to call him autistic, now spaz, well thats a plane stupid thing to say, derived from the spastic socity that no longer exsists its kinda a pointless word, BTW its now Called Scope, so Autistic Scopie would be more fitting, if he was..
Also before any one gets on thier horse, Iv done lots of charity work in the past working along side of people who were/are autistic, and guess what they have humor!!! Yep they do, the only people who get offended are those who feel sorry for them, and they dont need your pitty, your hang up not thiers.


It really comes down to context and intent. Calling a blind person "blind" - such as "oh, you're blind" is not really offensive. Calling a blind person "hey blindy !" might be considered offensive depending on the person.. Likewise, saying to an autistic person "wtf do u want u autistic spaz" would generally be considered offense.. Although once again, it could depend - if they were your mate and had a sick sense of humour - then obviously it might in some cases also be appropriate..

TBH - I was mostly just try to appreciate where p0ck3tr0ck3t was comign from.

But I generally agree with what you're say B1gfoot.
 SuperNoob02/04/2011 07:06:12 GMT
he was probably scared of playing against jungleman so just wanted to piss him off and make him leave, but still very poor attitude from him. hes doing himself no good by making other pros his enemies
 Funope03/04/2011 20:58:48 GMT
Its Lucky Luke Schwartz.
 Macubaas06/04/2011 10:54:59 GMT
He should play&chat with Ziigmund Smile)
 chopos18007/08/2011 01:17:01 GMT
Only possible answer: "I want to eat the stolen sandwich"
 Jibberish07/08/2011 02:10:04 GMT
lmao ahaha sounds like what i do online
 chopos18007/08/2011 11:10:25 GMT
i do it online as well sometimes. Especially the russians as they are easy to put on tilt.
"Putin is Queer" is a good one to get them started lol
 IslandJack07/08/2011 11:42:20 GMT
Posted by BMWman:
Once again it all comes down to "respect" in poker. Less and less respect everyday. Just sickening...


That´s just about the only valid point in this whole thread.


------------
Posted by mahdrof:
Always easy to talk smack when you only have a computer and keyboard in front of you. The times when I have played live I sometimes have had to watch what I say, or get what's left of my teeth knocked out.


Exactly.
I´d like to see this piece of shit say that to me in a live game instead of cowering behind his screen.
We´d be outside 2 min later.

No respect, no guts, and just plain stupid.
(unless he was scared to play Jungleman)

The point is still valid in general though, frustrated and low-brow online turds who feel safe behind their PC. So much of that online, not only in Poker.
A steadily rising online trend. Very sad....
 TUNGUSKANO07/08/2011 13:23:12 GMT
Man, I am scared with these nicks. It semms terror movie of other times.
But they are quite smart to do a good startegy and beat some pro or some rookies.
The moral is if the way to get there is long make the way longer. Big Smile Big Smile Big Smile
 Ronsaki07/08/2011 16:44:23 GMT
It is internet. He is probably a spoiled kid. It is Internet. He has a lot of money and free time. It is internet!. I bet everyone of this site was acting like a dickshit to someone via Internet in the past
 Tomic189106/09/2013 04:30:30 GMT
the bigger the bankroll,the smaller the brains i think.
he's not the only rich dude with an attitude problem

Write a comment:

You must be logged in, to comment on news...

© 2019 BankrollMob.com - All Rights Reserved CONTACT | ABOUT | PRIVACY & COOKIE POLICY | TERMS & CONDITIONS | NEWSLETTERS | AFFILIATES | REPORT SPAM | ADVERTISING
  Bookmark and Share